Halep, numărul 1 în tenis, Serena la contracte de publicitate: O nouă marcă de lux şi-a asociat imaginea cu Williams

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Simona Halep face spectacol pe teren, însă a fost nevoită să aştepte două luni pentru a bate palma cu Nike, după ce a încheiat conturile cu Adidas. Serena Williams are două partide în ultimul an, însă sponsorii fac coadă la uşa ei.

Simona Halep va trece pe locul 1 mondial, începând cu 26 februarie, şi va ajunge la minimum 19 săptămâni pe prima poziţie a clasamentului, după cum „Adevărul“ a explicat aici.

În ciuda rezultatelor excelente pe care le-a avut din octombrie până acum, constănţeanca s-a cam chinuit în tentativa de a înlocui Adidas cu un alt sponsor tehnic. Şi, chiar dacă a semnat cu Nike într-un final, acordul încheiat între Simona şi gigantul american e unul minuscul, dacă îl comparăm cu cele existente între Nike, Serena Williams şi Maria Şarapova.

Se confirmă astfel ce a spus Victor Hănescu pentru „Adevărul“ şi anume faptul că naţionalitatea o trage în jos pe Halep, ea provenind dintr-o ţară neatractivă din punct de vedere al marketingului pentru sponsori.

În schimb, Serena Williams rămâne ţinta preferată a firmelor de lux, chiar dacă de peste un an nu mai e în prim-planul tenisului feminin. Chiar şi aşa, americanca de 36 de ani tocmai a semnat un nou contract de publicitate.

A lăsat Aston Marin pentru Lincoln

Până de curând, Serena era sub contract cu cei de la Aston Martin, însă acum a renunţat la colaborarea cu acest brand britanic pentru a semna cu americanii de la Ford Lincoln! Astfel, Serena a devenit imaginea celui mai bine vândut SUV din America, Lincoln Navigator.

image

Iată doar câteva dintre brandurile care îşi asociază imaginea cu Serena în acest moment:

*Beats by Dre

*Gatorade

*JPMorgan Chase

*Nike

*Tempur-Pedic

*Intel

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite