Naomi Osaka poate primi de zece ori mai mulţi bani decât Simona Halep de la un sponsor important din tenis

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Naomi Osaka
Naomi Osaka

Victoria de la US Open poate înseamna pentru japoneza Naomi Osaka mai mult decât un titlul obişnuit de Grand Slam, deoarece îi poate aduce şi beneficii financiare majore.

Piaţa asiatică de publicitate este una specială, iar atunci când eşti idolul a zeci de milioane de japonezi, aşa cum este acum cazul lui Naomi Osaka, nu există limită de buget pentru firmele care o vor ca imagine.

Cele mai bune exemple sunt Kei Nishikori, care fără a cuceri un titlu de Grand Slam, cum a făcut Naomi, a avut anul trecut contracte de peste 30 de milioane de dolari, dar şi chinezoaica Li Na, care făcea reclame de la Mercedes până la îngheţată sau alte produse care vroiau să fie vizibile pe piaţa asiatică.

Într-un interviu acordat celor de la ”Daily Mail”, agentul japonezei Naomi Osaka, Stuart Duguid a vorbit exact despre acest lucru. ”Ea este din Japonia, dar are şi legături cu Haiti şi SUA, aşa că pachetul de imagine pe care îl poate oferi este imens. Este foarte sinceră şi cu picioarele pe pământ, iar oamenii se simt atraşi de aceste lucruri. Va avea o carieră de succes atât pe teren, cât şi în afara lui”, a declarat Duguid.

Primul dintre acestea se pare că va fi cel cu Adidas, de fapt prelungirea lui, surse din tabăra japonezei spunând că firma germană îi pregăteşte o înţelegere de 10 milioane de dolari pe an! Adică de aproape cinci ori mai mult faţă de cât primeşte Simona Halep de la Nike, care ar primi de la americani două milioane de euro! Deocamdată, în afara de Adidas, Naomi Osaka mai are ca sponsori importanţi pe Nissin, Yonex şi Citizen, dar lista se va lărgi cu siguranţă până la finalul anului.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite