Rideri din 45 de ţări participă în acest an la Red Bull Romaniacs, la Sibiu

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cel mai dur raliu de hard enduro din lume, Red Bull Romaniacs, va alinia la startul ediţiei din 2016 în jur de 500 de motociclişti ce reprezintă 45 de ţări de pe toate continentele.

Red Bull Romaniacs 2016 are loc între 12 şi 16 iulie. Raliul are loc după acelaşi format, prima zi în centrul oraşului Sibiu urmată de patru zile de off-road. Ca aproape în fiecare an, britanicii reprezintă majoritatea la startul Red Bull Romaniacs, peste 100 de „insulari” prezenţi la următoarea ediţie. Surprinzător, a doua poziţie în clasamentul naţiunilor o ocupă Australia, cu 37 de rideri iar Germania şi Noua Zeelandă vor avea fiecare câte 36 de reprezentanţi. 17 rideri vin din Rusia, 15 din Mexic, 13 din Statele Unite şi 10 din Canada. Şi ţări cu un renume mai „exotic” şi-au anunţat prezenţa la ediţia din acest an a raliului de hard enduro. 4 chinezi, 3 coreeni, 2 brazilieni şi câte un reprezentant din Venezuela, Peru şi Singapore vor lupta cot la cot cu restul concurenţilor pentru un loc pe podiumul celui mai renumit raliu de hard enduro din lume.

Pe lângă cele peste 10 milioane de vizualizări online pe Facebook, site şi pe celelalte canale de social media, Red Bull Romaniacs 2015 a ajuns anul acesta la peste 1.700 de ore de televizare în peste 15.000 de transmisiuni pe tot globul. Potrivit raportului de monitorizare realizat de compania Quattro Media, cele mai multe materiale s-au difuzat în Africa, peste 700 de ore de transmisii, Europa de Vest - peste 350 de ore, Europa de Est - 227, America Centrală şi de Sud cu 202 ore de difuzări, zona Asia-Pacific - 150 de ore, Orientul Mijlociu - 82 de ore şi America de Nord cu 54 de ore de difuzare TV. În termeni de audienţă, programul propriu produs de canalul NBC, care trimite pentru al treilea an consecutiv echipe de producţie la Red Bul Romaniacs, a fost difuzat spre 130 de milioane de familii din Statele Unite ale Americii. Locurile doi şi trei în termeni de audienţă sunt ocupate de Deutsche Welle şi EuroNews. „Cel mai recent exemplu pe care îl putem oferi publicului, pentru a putea înţelege impactul pe care Red Bull Romaniacs îl are în promovarea Sibiului şi României, implicit, este filmul de la prologul RBR 2015 postat în 15 martie 2016 pe pagina Red Bull. In primele 24 de ore de la publicare, filmul a atins 3.3 milioane de vizualizari, peste 17.000 de like-uri si peste 16.000 de distribuiri. In acest moment, filmul se apropie de 4 milioane de vizualizari, are aproape 80.000 de like-uri si aproape 20.000 de distribuiri”, spune Martin Freinademetz, creatorul celui mai dur raliu de hard-enduro din lume. Nivelul la care a ajuns Red Bull Romaniacs face ca pentru ediţia din anul 2016 competiţia să nu aibă nevoie de fonduri publice de la bugetul local al municipiului Sibiu. „În fiecare an am depus mari eforturi atât de ordin logistic cât şi financiar pentru a promova oraşul şi regiunea Sibiu prin intermediul acestei competiţii, care a ajuns cea mai importantă competiţie de hard enduro din lume. Oraşul Sibiu a fost partenerul nostru de la bun început şi suntem convinşi că am oferit tot ce s-a putut. Cifrele rezultate din monitorizarea transmisiilor TV demonstrează o publicitate adusă oraşului ce valorează multe milioane de euro. Anul acesta am decis să nu solicităm finanţare din banii publici ai oraşului Sibiu urmând să acoperim aceste costuri din fonduri private atrase prin rezultatele pe care le obţinem an de an”, mai spune Martin Freinademetz.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite