Serena Williams a fost mereu un „magnet“ pentru brandurile mari. De altfel, veniturile ei din publicitate sunt mult mai mari decât premiile pe care le ia, în diverse turnee de tenis. Ceea ce s-a văzut şi anul trecut, după cifrele publicate de „Adevărul“ aici.
Acum, Serena tocmai a început o campanie de publicitate pentru firma Stewart Weitzman. Unde a avut-o alături de ea şi pe fiica ei, Olympia! Campania a şi fost denumită, în mod inspirat, „Footsteps to Follow“ (n.r. - Paşi de urmat). Aşa că prezenţa Olympiei, alături de mama ei, o figură legendară în tenis, a fost perfect justificată.
Cele două au prezentat colecţia de primavară 2021, după cum se poate vedea mai jos:


Adauga Comentariu
Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos
Varianta 1
Autentificare cu contul adevarul.ro
Varianta 2
Autentificare cu contul de Facebook
10 Comentarii
Sortare: Cronologic · Dupa popularitate
La cat testosteron a bagat in ea zici ca e barbat, are fata de transsexual. Punem pariu ca homosexualul de Index 4.2.2 o admira?
domle, normal că au succes nebun! Sînt şi negrese, deci de partea corectă a spectrului de culori...oricum, mie mi e simpatică huiduma asta, doar i a rupt nasul lu haleapa, nu?
Serena arata ciudat chiar si photoshopata...
Seracul berbatul seu,seracul gopil aud tot o timpul o voce joasă de bas:” Com tu moma”.
Brrrr ....sunt poze din vreun tratat de antropologie despre omul din Neanderthal ?!
Vezi toate comentariile (10)