Simona Halep a pierdut un contract mare de sponsorizare cu o marcă de ceasuri, dar a câştigat un altul

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Brandul de deodorante Rexona a anunţat, printr-un comunicat de presă, semnarea unui parteneriat cu Simona Halep, campioana de la Roland Garros.

„Fiecare dintre noi poate să ducă o viaţă sănătoasă. Nu trebuie să fii sportiv de performanţă ca să faci mişcare. Trebuie doar să faci mici schimbări în programul de zi cu zi şi ştiu din experienţa mea că tocmai micile schimbări sunt cele care dau cele mai bune rezultate.

Şi dacă ai alături şi un partener pe care te poti baza, aşa cum este Rexona, atunci mişcarea poate să devină o plăcere”, a declarat Simona Halep.

Pe de altă parte, jucătoarea din România nu a mai primit o prelungire a contractului cu firma Hublot, producătoare de ceasuri. Într-o discuţie cu Ilie Năstase, dinaintea festivităţii de la Arena Naţională, Halep i-a spus acestuia că nu mai are nicio înţelegere cu vreo firmă de ceasuri. „Nu-i nimic, poţi să porţi ce ceas vrei“, a spus Năstase.

După ce a ajuns pe locul unu mondial, Hublot i-a oferit Simonei un ceas splendid. 

Colaborarea dintre Halep şi firma din Elveţia data din februarie 2016. 

Imagine indisponibilă

Citeşte şi:

Darren Cahill, despre momentele tensionate dintre el şi Halep: "Am avut câteva ciocniri"

ANALIZĂ Începe hegemonia Simonei Halep: românca poate încheia anul tot pe primul loc

Wimbledonul e luat cu asalt de români

Ce spune psihologul sportiv care a ajutat-o pe Halep să câştige la Paris

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite