Şapte reguli pe care trebuie să le respecte angajaţii de la McDonaldʼs

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto Unsplash.com
Foto Unsplash.com

Pe lângă regulile compune din toata industria alimentaţiei, angajaţii de la McDonaldʼs trebuie să fie atenţi şi la unele obligaţii specifice companiei.

1. Nu toţi clienţii vor fi serviţi la McDrive

Servirea rapidă de la fereastră este unul din cele mai importante aspecte în serviciile de la McDonaldʼs, dar angajaţii refuză clienţii care vin ca pietoni sau cu bicicleta.

2. Toţi angajaţii sunt trataţi la fel, inclusiv celebrităţile

Angajaţii restaurantului trebuie să trateze toţi angajaţii la fel. Dacă persoană celebră apare într-un restaurant McDonaldʼs, personalul este instruit să rămână calm, să nu încerce să facă poze cu vedeta şi să servească clienţii în ordine, fără să facă preferinţe.

3. Bacşişul este interzis

McDonaldʼs are o politică anti-bacşiş. Banii oferiţi special pentru persoana care a servit ajung în cutia pentru caritate şi, conform unor salariaţi, păstrarea banilor de către cineva este considerată furt.

4. Telefonul mobil nu poate fi utlizat în timpul programului

Conform manualului angajatului, telefonul  nu trebuie să fie „folosit, văzut sau auzit în niciun caz”. Această prevedere include şi fotografiatul sau filmatul într-o incintă McDonaldʼs.

5. Angajaţii nu-şi prepară singuri mâncarea

Angajaţii au reduceri mari sau chiar primesc produse gratuite (în funcţie de restaurant), totuşi, ei nu trebuie să-şi pregătească mâncarea.

Manualul prevede că atunci când un angajat intră în pauza de masă, un manager trebuie să-i preia comanda şi să i-o asambleze, în timp ce el trebuie să stea în zona pentru clienţi, scrie EatThis,NotThat.

6. Nu se zăboveşte fără rost la locul de muncă


Acelaşi manual prevede că angajaţii nu trebuie să ajungă la restaurant cu mai mult de 15 minute înainte de începerea schimbului şi nici să mai zăbovească peste 15 minute după încheiere. Nu trebuie nici să se învârtă fără treabă în jurul biroului managerului, al seifului sau vestiarelor.

7. Prudenţă în expunerea pe mediile sociale


Angajaţii sunt sfătuiţi la prudenţă atunci când vorbesc despre McDonaldʼs în mediile sociale.

De exemplu, li se cere să precizeze că părerile lor sunt personale şi nu reprezintă McDonaldʼs. Li se interzice să dezvăluie secrete comerciale ale companiei, ca „metode sau proceduri, date despre vânzări, număr de clienţi, planuri de afaceri, promoţii alimentare sau de marketing şi oricare informaţii şi comunicări confidenţiale legate de acivităţile interne.”

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite