Dietă şi Fitness

articolul anterior articolul urmator

Câte calorii arzi în timp ce faci sport?

4
7 Apr 2014 12:20:29
Autor: Sorina Severin
O jumătate de oră de mers cu bicicleta te poate scăpa de 300-400 calorii
O jumătate de oră de mers cu bicicleta te poate scăpa de 300-400 calorii

Toată lumea care face sport vrea să ardă cât mai multe calorii în cel mai scurt timp. Află care sunt sporturile care sunt în fruntea listei în ceea ce priveşte numărul de calorii consumate în timp ce le practici!

Alergarea

Este poate cea mai la îndemână activitate fizică. Dacă ai un parc în apropiere sau un stadion este o plăcere să alergi în aer liber. Acest sport este benefic pentru sistemul cardiovascular şi o modalitate de a scăpa de kilogramele în plus. Totuşi, nu te aştepta la rezultate evidente peste noapte. Pentru a scăpa de 450 de calorii este necesar să alergi aproximativ 12 km.

Înotul

Poate fi practicat indiferent de sezon. Fie că adori să mergi la mare, fie apelezi la o piscină acoperită în sezonul rece, înotul îţi oferă o siluetă de invidiat, dacă îl practici bineînţeles în mod constant. O jumătate de oră de înot arde 360 de calorii.

Citeşte continuarea articolului pe clickpentrufemei.ro.

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

4 Comentarii

Malone!
7.04.2014, 21:12:13

Slăbuţ cu numărul de calorii la aceste sporturi,plus că alergarea poate să forţeze prea mult genunchiul prin şoc,ducând mai târziu la probleme mai grave în cazul unora. Eu recomand maşina eliptică,mai ales că poţi să alergi sau să urci la deal şi cu faţa şi cu spatele fără să te accidentezi,şi este foarte bună şi pentru genunchi. Iar partea cu urcatul la deal cu spatele este foarte benefică pentru partea din spate a coapselor. Unde mai pui că poţi să-ţi pui un film sau muzică,şi astfel să te concentrezi la exerciţiu. Bineînţeles că este recomandat şi un ventilator. Eu ard în jur de 1200 de calorii în 65 de minute,la nivel maxim,urcare la deal,jumătatea timpului cu faţa,jumătate cu spatele. Bine că şi beau aproape 2 litri de apă în timpul ăsta.

-1 (1 vot)
Kevorc Eduart Stefanian
8.04.2014, 03:16:14

in ultima vreme medicii sunt rezervati vis a vis de activitatile sportive mai ales cele de uzura, in spatii anaerobe - inchise. uzura apare datorita faptului ca il pui pe om sa faca acelasi lucru, dar absolut acelasi de un milion de ori, stres pe care nu il poti compensa cu muzica sau film; e drept sporturile active prezinta si riscul de accidentari, dar jucand tenis de exemplu, chiar in sala, atentia iti este in permanenta treaza, trebuie sa ai reflexele treze si tot timpul este ceva nou, nu mai spunem despre inot sau alte sporturi ce implica miscarea in spatiu adica. nu vreau sa te supar, dar ar fi bine sa analizezi si alte pareri despre precizarile punctate de mine, nu sunt medic dar am facut ciclism chiar f intensiv la steaua si intr-un alt club si am avut psiholog ceea ce inca in romania de azi nu exista pe toate drumurile. pentru azi : ajunge. noapte buna.

+1 (1 vot)
Malone!
8.04.2014, 06:40:10

Sigur căci poate nu se potriveşte la toţi activitatea sportivă în sală. Dar eu pot spune că ard într-o oră la maşina eliptică tot atâtea calorii cât altora le-ar lua în 2-3 ore în aer liber. Cum? Simplu,în sală este aer condiţionat şi ventilator,ceea ce face să pot merge în ritm alert la deal timp de 65 de minute,jumătate cu faţa şi jumătate cu spatele. Bineînţeles că înainte de asta fac exerciţii cu greutăţile,ca să lucreze cu adevărat maşina eliptică. Muzica în timpul exerciţiilor sau filmul de la maşina eliptică au rolul de aţi lua gândul de la activitatea fizică,atât. Deci,legat de slăbit,nu este maşină pe care să o poţi utiliza o oră şi să ardă mai multe calorii ca maşina eliptică.

Kevorc Eduart Stefanian
7.04.2014, 23:16:14

parerile mele +ale altora : 1. mersul indiferent de ritm cu bicicleta nu are mari rezultate in scaderea greutatii, deoarece acest mijloc de locomotie asigura cel mai mare randament in raport cu motorul biologic. 2. inotul ar fi bun, dar nu se recomanda practicarea lui in bazine datorita clorului sau mai ales lipsei lui. 3. alergarea ar fi buna dar duce la probleme deloc secundare cu cartilagiile si ligamentele. IN PLUS, CAND FACETI O PAUZA A ACTIVITATII SPORTIVE, SURPLUSUL DE GREUTATE VA FI MAI MARE DECAT PIERDEREA ANTERIOARA, LUCRU VERIFICAT, DECI FRATILOR, MAI BINE DUCETI O VIATA CONSTANTA SI CAT DE CAT ECHILIBRATA eu merg ENORM de mult cu bicicleta, dar de placere si nu am slabit din asta, in fapt stiam de la inceput.

+2 (2 voturi)
Modifică Setările