Dietă şi Fitness

articolul anterior articolul urmator

Mihaela Bilic, despre alimentele care ajută la topirea grăsimii de pe abdomen

2
12 Feb 2021 18:02:42
Autor: Lizeta Oprea
Nutriţionistul Mihaela Bilic
Nutriţionistul Mihaela Bilic

Mihaela Bilic, unul dintre cei mai cunoscuţi nutriţionişti de la noi din ţară, a vorbit despre alimentele care ne pot scăpa de grăsimea de pe abdomen.

Regula de aur a Mihaelei Bilic este cea a celor trei mese principale pe zi. „Efortul de digestie a alimentelor şi mâncatul lor la intervalul patru sau cinci ore ajută metabolismul să ardă mai multe calorii decât atunci când există o singură masă şi aceea seara”, a explicat Mihaela Bilic.

Mihaela Bilic atrage atenţia că o zi în care nu s-a respectat regula celor trei mese principale este o zi pierdută pentru procesul de slăbire.

Alimente ce nu sunt indicate în cazul în care vrem să slăbim:

  • şniţele
  • chiftele
  • carne la grătar
  • smântână
  • mezeluri
  • margarină
  • fast food

Alimente recomandate:

  • laptele
  • peştele
  • iaurtul
  • carnea slabă
  • ciorbele

Mihaela Bilic recomandă excluderea zahărului şi a alcoolului, două alimente ce favorizează depunerea stratului de grăsime pe talie.

Orezul, fructele, pâinea, pastele sau cartofii nu ar trebui să fie consumate după ora 18. După această oră metabolismul încetineşte, ceea ce înseamnă că glucidele se transformă în mod automat în grăsime. Masa de seară ideală este formată din carne slabă în combinaţie cu legume.

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

2 Comentarii

Utilizator Adevărul
12.02.2021, 18:37:44

Comentariu considerat abuziv.

Josh McKenzie
12.02.2021, 22:06:30

Doamna Mihaela Bilic, este dovedit stiitific faptul ca nu putem sa "target" eliminarea grasimii pe o anumita portiune a corpului. Expresii de genul: trebuie sa mancam 3 mese pe zi ca daca mancam numai una seara ne ingrasam, in opinia mea sunt baliverne. La fel cele cu mancatul zaharului si consumul de alcool. Singurul lucru important din punctul de vedere strict al slabitului e sa mancam intr-un deficit caloric. Poti sa manaci o data pe zi la 3 dimineata, sau de 10 ori pe zi, atat timp cat esti in deficit caloric vei slabi. Poti sa mananci dulciuri si sa bei alcool, atat timp cat esti in deficit caloric, vei slabi. Intradevar dulciurile si alcoolul au un continut mare de calorii si este dovedit stiintific ca ele contribuie la acumularea stratului de grasime in jurul taliei, dar doar daca le consumam in exces caloric.

+2 (2 voturi)
Modifică Setările