Dormit

articolul anterior articolul urmator

Sucuri şi ceaiuri care te ajută să dormi

1
5 Oct 2016 16:34:06
Autor: Alexandra Tudor
O cană cu ceai de valeriană este potrivită seara.
O cană cu ceai de valeriană este potrivită seara.

Toată lumea are o rutină înainte de culcare, care îi ajută să adoarmă mai uşor. Unii fac o baie caldă, alţii citesc o carte. Dar există un lucru pe care ar trebui să îl cu toţii, ca să ne vină somnul mai repede: o băutură consumată cu o oră înainte de culcare.

1. Sucul de cireşe

Foarte util este sucul de cireşe. Bea un pahar cu suc natural de cireşe pentru a avea parte de un somn liniştit.

Cireşele au un nivel ridicat de melatonină, hormonul care declanşează somnul, care te ajută, de asemenea, la reglarea ceasului intern. De asemenea, acest suc este ideal şi pentru creşterea imunităţii, datorită abundenţei de vitamine şi minerale.

2. Ceai de muşeţel

Un adevărat calmant natural, muşeţelul este recunoscut pentru proprietăţile calmante. Mai multe studii au arătat că are un uşor efect sedativ, ceea ce îl face ideal de băut înainte de a merge la culcare. Îl poţi îndulci cu puţină miere de albine.

3. Infuzie de valeriană

O altă plantă cu puteri calmante, recomandată pentru că aduce o stare de bine şi pentru a reduce anxietatea şi irascibilitatea este valeriana. O cană cu ceai obţinut din această plantă este potrivită seara. Vei adormi repede şi vei avea un somn odihnitor. Îl poţi îndulci cu miere şi adăuga puţină coajă de lămâie.

Descoperă pe clicksanatate.ro ce alte remedii alungă insomnia!

Viţa de vie te fereşte de numeroase afecţiuni

Semne că ai o alergie alimentară

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

1 Comentariu

5Fructe.Ro
5.10.2016, 17:54:34

În mod normal, un corp tânăr și sănătos este capabil să sintetizeze melatonină. Tot ce ai nevoie să faci este să mănânci alimente bogate în triptofan (un aminoacid esențial), cum ar fi nucile caju sau nucile obișnuite românești. Însă pe măsură ce organismul îmbătrânește această capacitate se reduce. De aceea, este important, pentru asigurarea unui somn cât mai liniștitor, să consumi alimente bogate în melatonină. ”Foarte util este sucul de cireşe. Bea un pahar cu suc natural de cireşe pentru a avea parte de un somn liniştit.” Vișinele stau mai bine la conținutul de melatonină decât cireșele. Pentru obținerea unui somn cât mai odihnitor este important să te asiguri și de o sursă alimentară bogată în magneziu (cum ar fi migdalele), deoarece deficiența de magneziu din organism poate să-ți cauzeze probleme cu somnul.

Modifică Setările