Medicină naturistă

articolul anterior articolul urmator

Tipuri de nuci şi beneficiile acestora

0
Articol publicitar
24 Jun 2022 11:00:18
Autor: ADH

Este greu de crezut că ceva care are un gust atât de bun este, de asemenea, bogat în nutrienţi vitali, care sunt atât sănătoşi, cât şi benefici. Cu toate acestea, oamenii au ştiut despre nuci încă de la începuturile civilizaţiei. Ele i-au păstrat pe strămoşii noştri vânători-culegători sănătoşi şi puternici, iar ei acum fac acelaşi lucru pentru noi.

Principalul motiv pentru care nucile au rămas cu noi este că sunt înzestrate cu calităţi excepţionale. Ele ajută la controlul zahărului din sânge, la sănătatea sistemului nervos, la vitalitate, la recuperare şi la prevenirea diferitelor afecţiuni. Asta e tot ce trebuie să ştii despre ele. 

Poate te întrebi de ce consumul de nuci este atât de sănătos. Pentru început, acestea sunt o sursă excelentă de nutrienţi esenţiali, grăsimi sănătoase, antioxidanţi şi proteine ​​cheie. Pentru a răspunde mai detaliat la această întrebare, consultă mai jos lista cu beneficiile pentru sănătate ale diferitelor tipuri de nuci. 

1. Nuci pecan

Nucile pecan sunt incredibil de benefice pentru sănătatea oaselor şi calmează şi ameliorează simptomele comune ale sindromului premenstrual (crampe, anxietate, schimbări de dispoziţie, oboseală, balonare). De asemenea, sunt bogate în antioxidanţi, făcându-le un superaliment care luptă împotriva cancerului. 

2. Nuci (miez de nucă)

S-ar putea să nu fie preferatele tuturor, dar nu trebuie date la o parte. Să te obişnuieşti să mănânci nuci înseamnă să te lupţi pentru îmbunătăţirea sănătăţii inimii şi un risc mai mic de boli legate de vârstă. Există, de asemenea, o legătură puternică între nuci şi sănătatea tiroidei. Vezi tu, dieta este esenţială pentru sănătatea glandei tale în formă de fluture. Nucile reuşesc să menţină sănătatea tiroidei prin alimentarea acesteia cu seleniu. 

3. Arahide

În comparaţie cu rudele lor, ele au cei mai mulţi folaţi. Sunt esenţiale pentru funcţionarea creierului şi pentru sănătatea reproductivă a femeii. De exemplu, acidul folic favorizează formarea de noi celule, reducând riscul de avort spontan

4. Migdale

Conţinutul ridicat de fosfor al migdalelor menţin densitatea oaselor şi a dinţilor. În plus, conţine cel mai mult calciu dintre orice nucă, ceea ce o face o apărare excelentă împotriva artritei şi osteoporozei. 

5. Alune de padure

O alune de pădure este binecunoscută pentru creşterea vitaminei E, care aduce beneficii părului, pielii şi unghiilor. Prin urmare, sunt esenţiale pentru prevenirea bolilor legate de vârstă, cum ar fi Alzheimer şi demenţă. În plus, alunele pot îmbunătăţi memoria şi funcţia creierului atunci când sunt consumate zilnic. 

6. Fistic

Fisticul se va clasa, fără îndoială, printre primele cele mai delicioase nuci pentru mulţi dintre noi. Cu toate acestea, pe lângă calităţile aromatice incontestabile ale acestor nuci, sunt excelente pentru pierderea în greutate şi sănătatea inimii şi a intestinului. 

7. Caju

Numele de caju revine ca un hit absolut al sezonului, proprietăţile lor fiind revizuite. Ele nu numai că îmbunătăţesc circulaţia sângelui şi scad tensiunea arterială, dar au şi proprietăţi de combatere a cancerului. În plus, nivelurile ridicate de acizi graşi şi proteine ​​din caju le fac un tratament eficient pentru depresie şi schimbările de dispoziţie. Răsfoieşte chiar acum noile cataloage ale saptamanii şi descoperă cea mai bună ofertă la un mix cu nucile tale preferate! 

8. Macadamia

Aceste nuci cu aspect ciudat sunt un adevărat răsfăţ pentru o inimă puternică şi sănătoasă. Deoarece nu conţin colesterol, o porţie medie de macadamia ajută la echilibrarea nivelului de zahăr din sânge. De asemenea, dau o mână de ajutor în lupta împotriva inflamaţiei. 

Chiar şi nucile bogate în calorii ne ajută sănătăţii, deoarece oferă nutrienţi esenţiali, sporesc longevitatea şi ne îmbunătăţesc calitatea generală a vieţii. Doar asigură-te că nu depăşeşti doza zilnică recomandată de către doctori nutriţionişti. Adevărul esenţial este că nicio nucă nu este dăunătoare sănătăţii tale, dacă este consumată cu moderaţie. Deci, învaţă să te alimentezi corect şi gustos!

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii

Modifică Setările