Black Friday 2018: Ce cumpără online românii şi care va fi creşterea din acest an a vânzărilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO via 123RF
FOTO via 123RF

PayU România estimează că ediţia de Black Friday de anul acesta va aduce o creştere cu 30% a valorii tranzacţiilor online comparativ cu anul trecut, ajungând la peste 243 milioane lei.

35% din valoarea totală a tranzacţiilor procesate va proveni din plăţile făcute cu un card în rate fără dobândă. 

Plata cu un singur click va avea şi anul acesta o pondere importantă în prima parte a zilei de 16 noiembrie, datorită faptului că prin această metodă de plată consumatorii pot plăti rapid şi în siguranţă, asigurându-se astfel că obţin produsul preferat.

Black Friday 2018: Ce cumpără online românii

Produsele din categoria fashion ocupă un loc din ce în ce mai mare în coşul online de cumpărături, în timp ce categoria home&deco înregistrează creşteri semnificative de la an la an. 

Produsele IT&C se vor menţine şi anul acesta pe primul loc în topul preferinţelor cumpărătorilor. Conform estimărilor PayU, valoarea medie a coşului de cumpărături se va menţine în jurul valorii de 600 lei, similar cu anul anterior.

Comerţul online transfrontalier

Anul trecut, în platforma PayU au fost înregistrate tranzacţii din 70 de ţări. Persoane din Pakistan, Cipru sau Rusia au cumpărat produse de pe site-urile româneşti care au avut promoţii de Black Friday.

Printre retailerii din portofoliul PayU care vor participa la ediţia Black Friday de anul acesta se numără: eMAG, FashionDays, PC Garage, Altex, Elefant, Flanco, Jysk, Kika, Vivre, F64, iStyle.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite