Încă de la prima ediţie, Black Friday a atras clienţi noi care comandă online pentru prima oară datorită preţurilor bune şi gamei variate de produse accesibile de oriunde. Numărul clienţilor care îşi fac cumpărăturile online a crescut semnificativ şi va antrena în continuare trecerea în online, dar şi diversificarea categoriilor de cumpărături.
De asemenea, Black Friday este un moment în care se văd bine tendinţele anului în ecommerce. Anul acesta, aşteptările vizează creşterea plăţilor cu cardul, diversificarea coşului de cumpărături cu produse din mai multe categorii şi creşterea comenzilor la easybox.
Anul trecut, nouă din zece români ştiau ce este Black Friday, iar mai mult de 54% dintre aceştia îşi propuseseră să cumpere cel puţin un produs la ofertă, potrivit Kantar România.
În ziua de Black Friday 2020, s-au înregistrat 12,4 milioane de vizite pe eMAG. Comanda ridicată în cel mai scurt timp s-a înregistrat la easybox, la doar 7 minute de la încărcare, chiar în ziua de Black Friday. În primul minut de la start s-au comandat 8.260 de produse, iar comanda cu cele mai multe produse a fost plătită online cu cardul şi a conţinut 97 de produse distincte din categorii precum băcănie, băuturi şi produse pentru îngrijirea locuinţei.
Livr[rile se pot face la orice oră din zi şi din noapte, în reţeaua easybox, care s-a dezvoltat accelerat în ultimii doi ani, de la 200 de unităţi în octombrie 2019 la 2.000 în octombrie 2021.
Adauga Comentariu
Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos
Varianta 1
Autentificare cu contul adevarul.ro
Varianta 2
Autentificare cu contul de Facebook
0 Comentarii
Sortare: Cronologic · Dupa popularitate