Vânzări de 1.500.000 de euro pentru Bonami de Black Friday

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Bonami, magazin online specializat în vânzări de mobilă şi decoraţiuni interioare, a înregistrat  o creştere cu 75% a vânzărilor în România faţă de anul trecut, cu ocazia organizării a două weekenduri consecutive Black Friday. Vânzările au atins 230.000 de euro.

Cifra înregistrată pe toate pieţele unde Bonami este prezent ( Cehia, Polonia, Slovacia, România şi Ungaria) se ridică la 1.500.000 de euro. Aceasta înseamnă o creştere cu 60% faţă de anul trecut şi depăşeşte cifrele prognozate iniţial de companie.

În topul preferinţelor românilor au fost produsele textile, în special aşternuturile şi covoarele. Comanda cea mai mare a avut o valoare de 12.000 lei şi a reprezentat piese de mobilier. Pe perioada celor două evenimente Black Friday s-au efectuat comenzi conţinând peste 10.000 de produse. 

Majoritatea comenzilor, 55%, au fost plasate de pe telefonul mobil, iar din acestea un procent de 10% din aplicaţie. 75% dintre vizitatori au accesat magazinul online tot de pe dispozitive mobile. Cu ocazia campaniilor special create, s-au înregistrat pe site sute de noi clienţi, iar traficul a crescut cu 40%. Cele mai multe comenzi s-au înregistrat vineri, între orele 8-10 şi duminică între 19-22.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite