Departamentul de service al grupului Acer România a primit premiul Best Customer Satisfaction
0Departamentul de service al grupului Acer, care operează pe piaţa din România, a primit premiul Best Customer Satisfaction în urma unei cercetări de piaţă derulate de compania Market ii.
Cercetarea a arătat că pe durata perioadei analizate – anul 2018 şi intervalul ianuarie-februarie 2019 – indicele Customer Satisfaction (CSAT) a depăşit ţinta de 85% în mod constant, singura excepţie fiind scorul de 83,6% înregistrat în trimestrul al III-lea din 2018. Vârful de performanţă s-a înregistrat în trimestrul al patrulea al anului trecut, cu un scor de 93,5% - în creştere semnificativă faţă de primul trimestru din 2018 (88,1%).
Studiul a inclus toate segmentele de produse, la nivelul întregii ţări.
Criteriile luate în calcul au fost nivelul de satisfacţie raportat de clienţi la interacţiunea cu Contact Centers, precum şi calitatea percepută a serviciilor de logistică (pick-up şi retur), a serviciilor oferite de Centrele de Service, precum şi nivelul general de satisfacţie.