Articol publicitar

Huawei câştigă o poziţie solidă în materie de Wearables şi PC-uri, pe măsură ce volumul livrărilor creşte în fiecare categorie

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
p

Huawei Consumer Business Group România îşi îmbogăţeşte în permanenţă portofoliul de produse, oferind terminale mai inteligente ce îmbunătăţesc experienţa utilizatorului. Lansarea recentă a noilor produse în cadrul Huawei Developer Conference şi creşterea volumului de livrări de la an la an dovedesc ambiţia companiei în categoria non-handset.

Aşa cum a anunţat la începutul anului, Huawei construieşte permanent o viaţă AI armonioasă pentru consumatori, intenţionând să realizeze interconectarea între produse şi să îmbunătăţească experienţa de utilizare prin îmbinarea de software şi hardware.

Investiţiile continue în cercetare şi dezvoltare au ajutat Huawei să crească rapid în diferite domenii, oferind un portofoliu bogat de produse şi servicii. Conform strategiei „ecosistemul 1+8+N”, compania menţine smartphone-ul ca nucleu şi punct de intrare, iar portofoliul Huawei acoperă o serie de dispozitive periferice cu care să se conecteze.

Pe 10 septembrie, în cadrul Conferinţei Huawei pentru dezvoltatori, compania a prezentat un întreg portofoliu de dispozitive inovatoare din diferite categorii de produse. Consumatorii se bucură de posibilităţi noi datorită soluţiilor din spatele MateBook X, Watch GT2 Pro şi altele.

Ceasuri şi căşti apreciate de consumatori

Seria HUAWEI WATCH GT a fost bine primită datorită autonomiei de două săptămâni a bateriei, designului şi capabilităţilor de monitorizare a activităţilor sportive şi sănătăţii.

Calitatea seriei Watch GT se reflectă în cifre. În primul trimestru al anului 2020, Huawei s-a clasat pe locul 2 pe segmentul smartwatch-urilor, livrările fiind în creştere cu 118,5% faţă de anul precedent, Huawei devenind astfel singurul brand de smartwatch-uri cu creştere de peste 100%, conform IDC.

Huawei oferă consumatorilor şi purtabile, cum ar fi seria de căşti Freebuds cu anulare activă a zgomotului şi funcţii inteligente de sunet. În segmentul audio, livrările de căşti Huawei TWS au atins o creştere de 261% în primul trimestru al anului 2020, intrând pentru prima dată în Top 5 pe piaţa globală, potrivit Canalys.

PC-uri şi tablete pentru lucru şi divertisment

Reprezentând o creştere de 200% faţă de anul precedent la categoria computere, HUAWEI MateBook X este subţire, mai mic decât o foaie de hârtie A4 şi cântăreşte doar 1 kg, pentru a fi transportat oriunde. În plus, Huawei a livrat 3 milioane de tablete la nivel global, cu o cotă de piaţă de 12%, clasându-se pe locul 3 pe piaţa globală.

PC-urile şi tabletele Huawei suportă cea mai recentă versiune Multi-screen collaboration, permiţând transferul fişierelor între dispozitive prin drag and drop şi partajarea cu uşurinţă a conţinutului smartphone-ului pe dispozitive cu ecran mare.

Investiţiile în cercetare şi dezvoltare aduc profit

Huawei a creat nu numai un portofoliu de produse, ci şi un ecosistem Huawei Mobile Services (HMS) care, până în iunie 2020, a adunat peste 73 de milioane de utilizatori. Numărul dezvoltatorilor înregistraţi la nivel mondial a ajuns la 1,6 milioane. Peste 81.000 de aplicaţii s-au integrat cu HMS Core.

Nivelul record al investiţiilor Huawei în cercetare şi dezvoltare, reprezentând 14,9% din totalul veniturilor din cheltuielile din prima jumătate a anului, permit companiei o creştere majoră în diferite domenii.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite