Imagini emblematice ale turneului de tenis de la Wimbledon, aduse la viaţă prin colorizare în cadrul campaniei „Courting the Colour“ a OPPO

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Fotografie alb negru cu Althea Gibson şi Darlene Hard colorizata de OPPO.
Fotografie alb negru cu Althea Gibson şi Darlene Hard colorizata de OPPO.

OPPO, partenerul oficial pe segmentul smartphone al turneului de la Wimbledon, a sărbătorit revenirea tenisului în atenţia marelui public prin lansarea unei noi campanii, Courting the Colour.

Cu ajutorul tehnologiilor avansate, OPPO, în parteneriat cu Getty Images, a colorizat fotografii vechi, emblematice, în care sunt surprinse cele mai frumoase şi emoţionante momente din istoria tenisului, pentru repovesti istoria din spatele acestora într-un mod nemaivăzut. 

Fiecare imagine a trecut printr-un proces susţinut de restaurare, realizat de către experţii Getty Images. Colecţia de şapte imagini Courting the Colour prezintă primii atleţi afro-americani care au câştigat Wimbledon, Althea Gibson şi Arthur Ashe. Imaginile cu cei doi dau un suflu nou rezilienţei lor implacabile în faţa nedreptăţilor societăţii din timpul lor.

În acelaşi timp, imaginile cu Suzanne Lenglen, Helen Jacobs şi Fred Perry, adoraţi pentru graţia lor din teren, îi prezintă ca nişte simboluri culturale şi ilustrează modul în care au luptat pentru identitatea şi convingerile lor. De la schimbarea modei atât pe teren, cât şi în afara lui, la schimbarea reprezentărilor stereotipe ale sportivelor, acest trio şi-a lăsat amprenta în istoria tenisului.

Fotografie alb negru cu Arthur Ashe şi Jimmy Connors colorizata de OPPO

Fotografie alb negru cu Arthur Ashe şi Jimmy Connors colorizata de OPPO

Piesele de artă în culori variate sunt complementare smartphone-ului recent lansat Find X3 Pro, cel mai modern smartphone OPPO, cu afişaj de un miliard de culori, care permite utilizatorilor să experimenteze culoarea într-un mod complet diferit.

OPPO îşi propune să ducă tehnologia camerelor într-o nouă eră a culorilor, dincolo de elementele de bază ale culorii şi retenţiei care îmbunătăţesc precizia. Mai mult decât atât, sistemul Full Path Colour Management, implementat pentru prima dată pe OPPO Find X3 Pro, este primul sistem de management din industrie cu gamă largă DCI-P3 completă şi adâncime de culoare de 10 biţi, de la captare la stocare şi afişare. Find X3 Pro are, de asemenea, culori personalizate care satisfic percepţia diferită a culorii de către fiecare om, inclusiv cei cu deficienţe de percepere a culorii sau cei care nu pot vedea deloc culorile.

Colecţia Courting the Colour poate fi văzută aici.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite