Studiu: ce fel de telefoane vor femeile din România şi cât plătesc pentru gadgeturi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Românii încă sunt deschişi către noile tehnologii, iar un studiu recent derulat de un magazin online ne arată ce preferă şi femeile când vine vorba de telefonia mobilă.

În prezent, două din cinci femei care accesează oferta QuickMobile cumpără produse tech. Clientele caută, în special, smartphone-uri cu camere foto performante, ideale pentru selfie-uri, dar şi smartwatch-uri sau brăţări fitness, unul dintre motive fiind interesul crescut pentru mişcare şi stil de viaţă sănătos. Astfel, ponderea femeilor în rândul clienţilor care achiziţionează, atât online, cât şi offline, telefoane mobile, tablete, gadgeturi sau accesorii este de 40%, de două ori mai mare faţă de nivelul înregistrat anul trecut.

Telefoanele, cu precădere smartphone-urile cu camere foto foarte bune pentru selfie-uri, dar şi smartwatch-urile şi accesoriile pentru fitness sunt preferatele femeilor. Bărbaţii reprezintă acum 60% din totalul clienţilor, faţă de 80%, ponderea deţinută anul trecut. Spre deosebire de femei, aceştia sunt mai atenţi la caracteristicile tehnice ale dispozitivelor pe care le aleg, fiind orientaţi în special către smartphone-urile cu ecran mare.

În topul celor mai vândute branduri de produse tech sunt Samsung, Apple, Huawei, LG şi Xiaomi. Şi femeile cheltuie mai mult decât bărbaţii pe gadgeturi, accesorii şi telefoane, alocând, în medie, un buget cu circa 20% mai mare faţă de ei - 1.300 lei faţă de 1.100 de lei. Pe de altă parte, aceştia plătesc mai frecvent şi mai mult cu cardul. Potrivit datelor QuickMobile, 80% din cei care au cumpărat şi achitat online produsele achiziţionate au fost bărbaţi. Cele mai multe plăţi online cu cardul sunt în zilele de marţi şi miercuri.

Hai pe Facebook ca să ştii ce-i nou şi când nu eşti pe site!

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite