Crucible, jocul creat de Amazon, este atât de slab încât compania i-a retras lansarea

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto: Steam/Relentless
Foto: Steam/Relentless

Studioul Relentless, deţinut de Amazon, a retras lansarea jocului său gratuit Crucible, introducându-l din nou în stadiul de closed beta.

Într-o postare publicată ieri, Colin Johanson, liderul echipei din spatele Crucible, a anunţat că jocul va fi retras şi va reintra în stadiul de closed beta, la aproximativ o lună după ce a fost lansat, în finalul lui mai.

”Vrem să oferim cea mai bună experienţă posibilă pentru jucătorii noştri, în timp ce continuăm să îmbunătăţim jocul” a scris Johanson, anunţând că titlul se va întoarce la stadiul de dinainte de lansare. pentru a oferi studioului posibilitatea de a face schimbările necesare şi a planifica o lansare mai potrivită.

Crucible combină elemente de MOBA-uri (Mobile online battle arena) cu shootere, fiind considerat la lansare lipsit de originalitate şi cu un sistem de luptă, personaje şi grafică destul de şterse şi incapabile să rămână întipărite în mintea jucătorului. Jocul nu a reuşit să obţină o bază suficient de mare de jucători în prima lună, având prea multe similarităţi cu titluri populare precum Overwatch sau Valorant, noul joc al celor de la Riot.

Studioul spune că va juca în fiecare săptămână cu fanii jocului, pentru a obţine feedback, urmând să înfiinţeze chiar un ”consiliu al comunităţii”. Cei care au descărcat deja Crucible vor putea juca în continuare prin Steam, iar item-ele obţinute deja în joc se vor păstra în contul jucătorilor.

Este o mişcare neobişnuită din partea unui studio, însă una curajoasă şi care merită apreciată. Relentless au acceptat criticile comunităţii şi au realizat într-un final că jocul lor mai are nevoie de timp, aşa că sperăm că rezultatul final va fi unul mult mai bun decât cel dezvăluit în mai.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite