Pokemon Go, noul joc devenit hit: e mai folosit decât Tinder sau WhatsApp

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Nintendo a reuşit să dea lovitura în 2016 cu un nou joc cu pokemoni. De data aceasta îţi foloseşti telefonul şi cauţi în realitatea pokemonii.

Japonezii de la Nintendo au dat lovitura cu Pokemon Go. Jocul, care combină franciza veche de 20 de ani cu realitatea augmentată, permite jucătorilor să se plimbe în viaţa reală, căutând personaje din seria Pokemon, pe ecranele telefoanelor. În Statele Unite, la două zile după lansare, jocul era deja instalat pe mai mult de 5% din dispozitivele cu sistemul de operare Android, depăşind Tinder, platformă care este prezentă pe numai 2% din terminalele cu Android ale americanilor.

Şi, dacă aceste cifre vi se par impresionante, să ştiţi că nu sunt singurele de acest gen. Rata zilnică a utilizatorilor activi este aproape egală cu cea a reţelei de socializare Twitter. Jocul este utilizat în medie 43 de minute pe zi, mult decât WhatsApp sau Instagram.

Cu toate că Pokemon Go va fi destul de dificil de monetizat (nu costă să-l descarci sau să-l joci, dar poţi alege să plăteşti pentru diverse elemente din cadrul jocului), asta nu înseamnă că Nintento nu profită pe seama lui. Capitalizarea de piaţă a Nintendo a crescut în două zile cu 7,5 miliarde de dolari.

Află toate detaliile despre Pokemon Go

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite