Gaming

articolul anterior articolul urmator

Ray tracing cursiv pe plăcile grafice AMD, cu ajutorul implementării Crytek

0
18 Mar 2019 12:19:17
Autor: Adrian Pogîngeanu
Captură din Neon Noir FOTO CRYENGINE
Captură din Neon Noir FOTO CRYENGINE

Crytek, creatorul CRYENGINE 5 (motor de jocuri), a demonstrat pentru prima dată că arhitectura Turing, folosită de plăcile video RTX, nu e absolut necesară pentru un ray tracing cursiv.

Folosind o placă video RX Vega 56, Crytek a realizat un demo, Neon Noir,  prin care care demonstrează cum plăcile grafice moderne de la AMD pot afişa în timp real reflecţii în apă şi sticlă la rezoluţie 4K.

Crytek mai spune că această metodă de ray tracing este proiectată să utilizeze cele mai recente plăci grafice şi API-urile DX12 şi Vulkan

Plăcilor grafice Pascal şi plăcilor grafice mai vechi le va lua mai mult timp să ruleze acest tip de imagine, deoarece suportul DX12 şi Vulkan de la Pascal nu este la fel de bun ca cel al lui Turing sau Vega.

Plăcile grafice AMD sunt compatibile cu Direct X12 de la seria 7000, dar cele mai recente plăci grafice din seria RX 500, începând cu modelul 570, oferă performanţe mai bune. Implementarea Crytek ar putea fi excelentă şi pentru proprietarii RTX, dacă poate aduce o calitate vizuală suficientă consumând mai puţine resurse decât o face RTX în mod obişnuit.

 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii