Articol publicitar

Advertorialele – unul dintre instrumentele de bază ale promovării

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
advert

E clar că în lumea de astăzi prezenţa în mediul online poate face diferenţa dintre succesul şi eşecul unei firme. Doar că simpla prezenţă a unei firme în mediul digital nu asigură succesul. O companie trebuie să se facă cunoscută şi să îşi promoveze cât mai bine produsele şi serviciile pe care le oferă. Exact cu acest scop intră în scenă advertorialele.

Ce este un advertorial?

Având un caracter informativ, dar şi elemente de promovare, un advertorial este un tip de conţinut tipic al erei digitale. Formele adoptate sunt cele de tip reportaj jurnalistic şi scopul este transmiterea unor idei obiective şi neutre în raport cu afacerea, produsul sau serviciile care sunt prezentate în conţinut. 

Intenţiile comerciale nu se dezvăluie uşor cititorului, deoarece advertorialul are o tentă jurnalistică. Astfel este garantată parcurgea materialului până la final şi chiar ditribuirea lui în diverse medii. Cheia succesului unui astfel de articol stă, deci, în timpul pe care un cititor îl petrece consumând conţinutul fără să pună la îndoială informaţiile.

De ce trebuie ţinut cont în crearea unui advertorial?

În primul rând de conţinutul platformei pe care va fi publicat, dar şi de cititorii acesteia. Acest lucru este foarte important, pentru că un advertorial care nu se deosebeşte esenţial de celelalte conţinuturi de pe site-ul gazdă este considerat bun şi va atrage atenţia unui număr mai mare de cititori. Se recomandă menţinerea limbajului, a tematicii şi a designului celorlalte articole publicate. Şi dimensiunea are un rol important aşa că şi la acest capitol trebuie să existe o potrivire cu celelalte articole. Titlurile nu trebuie să fie încărcate de cuvinte pompoase şi exprimări superlative.

Conţinutul trebuie să fie corect din punct de vedere gramatical. De asemenea, e important ca informaţiile prezentate să fie utile şi captivante. În acest mod se va obţine încrederea cititorilor. Spre deosebire de reclamele propriu-zise, advertorialele oferă o perspectivă mai profundă asupra subiectelor prezentate.

Ce avantaje aduc articolele de acest gen?

În primul rând fac prezentarea în faţa clienţilor mai plăcută, mai accesibilă şi mai interesantă, indiferent dacă e vorba despre prezentarea unei companii, a unui produs sau a unui serviciu. Asta se datorează faptului că mesajul este transmis sub forma unui conţinut prietenos, deloc agresiv.

În al doilea rând, advertorialele cresc notorietatea şi credibilitatea afacerii pentru că sunt publicate pe site-uri care au relevanţă şi pe bloguri ale unor formatori de opinie. 

În al treilea rând, ajută la creşterea vizibilităţii şi a traficului pe site. Asta va ajuta la obţinerea unei autorităţi mai bune în rândul motoarelor de căutare, dar şi la o creştere a vânzărilor.

În al patrulea rând sunt un mod accesibil de a obţine backlink-uri. Acest lucru este de o importanţă crucială pentru creşterea unui site în motoarele de căutare. Advertorialele duc la capăt această misiune, creând link-uri pentru website-ul afacerii.

În ultimul rând, articolele de genul acesta dau posibilitatea de a atinge exact publicul ţintă căruia se adresează afacerea, produsele sau serviciile. Se poate face acest lucru prin intermediul felului de redactare, a alegerii publicaţiilor unde vor fi postate advertorialele, dar şi prin alegerea momentului de publicare.

Putem conchide că advertorialele reprezintă un pilon de bază în promovarea în mediul digital. Folosite cum trebuie, aceste instrumente oferă avantaje de care orice companie are nevoie în lumea contemporană a afacerilor.  

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite