Cât costă să-ţi faci un site în 2015

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Site-urile au cerinţe speciale în 2015
Site-urile au cerinţe speciale în 2015

Fără un site web, un antreprenor nu este complet în 2015. Chiar dacă afacerile sunt offline, prezentarea online este esenţială. Amigio creează site-uri, iar reprezentanţii companiei au vorbit despre cum arată piaţa anul acesta.

Amigio realizeză site-uri la cheie şi poate face chiar şi magazine online pentru clienţii interesaţi. Site-urile realizate de companie sunt disponbile atât în varianta desktop, dar şi adaptate la mobil. În plus, compania optimizează din punct de vedere SEO şi oferă consultanţă de marketing.

Am discutat Iulian Neagu, administratorul Amigio, despre cât mai costă un site în 2015 şi care sunt cerinţele clienţilor.

---

Care sunt cele mai solicitate proiecte web?

Majoritatea proiectelor web ţin de crearea de site-uri , iar aceasta are strânsă legătură cu afacerile care se deschid mai des în afara mediului online. Îşi deschide site orice antreprenor care vrea să fie vizibil şi pe motoarele de căutare; de la cabinte stomatologice, până la saloane de înfrumuseţare sau firme de consultanţă.

Există şi un segment dedicat magazinelor online?

Fără îndoială, magazinele online sunt în creştere. Proprietarii şi-au dat seama că lumea online e mai ieftină şi e mai bine decât să închirieze un spaţiu comercial cu toate cheltuielile aferente.

Cât mai costă un site în 2015?

Fiecare proiect realizat corect şi eficient pentru clienţii noştri este o realizare, indiferent de amploarea lui, însă sunt site-uri care necesită o dificultate mai mare în a realiza diferite elemente web ce-l compun , dar sunt şi proiecte a căror proprietari doresc să fie vizibili online printr-un site, care poate să fie format din două-trei pagini. Sunt aplicaţii de web design prin care îţi poţi face un site fără să plăteşti un leu, dar în momentul în care doreşti un serviciu complex, personalizat ca de exemplu, un magazin online, un site de licitaţii sau un site de anunţuri, proiectul poate ajunge şi la câteva mii de euro.

În cât timp se poate realiza un site?

Complexitatea unui proiect ce implică elemenete de design personalizate şi programare web cresc timpul de livrare al acestuia, pe când unele site-uri, ce sunt mai simple se pot preda în câteva zile, iar altele mai complexe necesită şi un interval mai mare de timp, respectiv 2 -3 luni pentru a-l finaliza.

După ce ai realizat un website, ca antreprenor, care sunt modalităţile de promovare?

Dacă acum câţiva ani, un site se promova destul de simplu, prin postarea de anunţuri pe site-uri specializate, în 2015 un site web căruia nu i se face optimizare şi promovare online este ca un supermarket bine aprovizionat, cu reclame luminoase şi atrăgătoare, dar care se află în mijlocul unui deşert şi nu atrage clienţi. Astfel, pentru ca un site să se impună în mediul online trebuie să fie promovat prin advertoriale (articole) pe portaluri puternice, prin comunicate de presă sau site-uri de anunţuri. Postarea unui link sau banner cu trimitere la site de pe reţelele sociale, bloguri sau de pe forumuri reprezintă un bun mijloc de promovare online. Sunt şi forme de promovare contra cost, aşa cum este reclama plătită pe Google sau pe Facebook, spre exemplu.

Aveţi un sfat pentru clienţii care caută un furnizor de servicii de web design ?

În mod cert, trebuie să apeleze la o firmă specializată. Spre deosebire de apelarea la un freelancer luat la întâmplare de pe net sau pur şi simplu la o cunoştinţă ori la un vecin, o firmă de web design va şti întotdeauna cum să trateze corespunzător fiecare element ce intră în procesul realizării unui site web: la aşezarea în pagină, funcţionalitate, accesibilitate, până la siguranţa, aspectul vizual şi optimizarea paginilor web pentru motoarele de căutare. Proiectul de web design presupune şi o multitudine de teste pentru a asigura o bună funcţionare pe diverse platforme: sisteme de operare, browsere etc.

Ce doresc clienţii în anul 2015, spre deosebire de anii anteriori?

Doleanţele clienţilor se pliază pe cerinţele consumatorilor. Dacă în urmă cu 10 ani se realizau site-uri mai puţin spectaculoase, în 2015 se doreşte integrarea diferitelor elemente online cu specificaţii diverse (abonare newsletter, conexiuni pe reţelele sociale), care dau un dinamism accentuat paginilor web. Fiecare client îşi doreşte să ajungă pe prima pagină a motoarelor de căutare.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite