Internet

articolul anterior articolul urmator

Cum a revoluţionat platforma Stailer programările la saloanele de beauty

0
Articol publicitar
5 Apr 2021 17:06:40
Autor: ADH

Trăim vremurile în care oricine îşi doreşte optimizarea timpului, energiei şi costurilor pentru aproape orice realizează. Task-uri obişnuite pot fi acum mai uşor de gestionat, online. Avantajul online-ului a ajuns şi la capitolul servicii de beauty, astfel încât saloanele şi deopotrivă clienţii, găsesc teren comun într-o platformă special dedicată. Se numeşte Stailer şi a revoluţionat modul în care gestionăm programările la saloane.

Mai uşor de gestionat, cost free

 
Site-ul Stailer demonstrează că inventivitatea unora este în folosul publicului larg. Aici sunt înscrise saloanele de hair and beauty, ce îşi arată disponibilitatea pentru programări. Clientul interesat caută, selectează în funcţie de preferinţe şi filtrul îi comprimă căutarea la o listă de saloane care corespund cu ce îl interesează. Selectează, vede şi detalii, programează totul şi în câteva click-uri reuşeşte să facă ceea ce în mod clasic ar dura poate ore întregi.
 
Astfel, aici poti face o programare pentru epilare, tuns, cosmetică, pentru tine sau prietenii tăi. Iar modul în care a fost gândită o astfel de platformă face referire la un sistem complex cu funcţii ce ajută, însă este intuitivă şi uşor de folosit. Din cadrul platformei pot fi setate şi remindere spre exemplu, caz în care utilizatorul va primi sms cu cât timp înainte îşi doreşte, pentru a i se aminti de o programare. Tot aici are şi info detaliat despre un salon, acces la hărţi pentru a fi ghidat spre locaţie.
 
Altfel spus Stailer este un win-win pentru saloane şi publicul ţintă. Pentru orice client, crearea unui cont aici şi gestionarea acestuia este free of costs. Nu costă nimic utilizarea platformei. Cât pentru cei care îşi listează afacerile aici marele câştig este că îşi pot câştiga mai mulţi clienţi, mai facil. Şi totul este online! Nu este necesar să existe personal angajat special pentru recepţie. Confirmările sunt online şi, dacă este nevoie, anularea acestora se va realiza tot online, cu înştiinţare către client.
 

Alinierea cu noua modă, online 

 
Mai toate tipurile de servicii au trecut în online şi dacă până acum nu exista şi acest segment, acum este imperativ necesar. Online-ul şi-a câştigat clienţii mai ales în perioada de pandemie, când de voie, dar mai mult de nevoie, mulţi au optat pentru varianta sigură de a cumpăra şi de a avea parte de servicii fiind în siguranţă şi păstrând distanţa.
 
În spatele acestui comportament stă nu numai o modă, o tendinţă a anilor moderni pe care îi trăim, ci şi faptul că online-ul generează o serie de avantaje pentru publicul larg. Vorbim despre rapiditate şi eficienţă, despre uşurinţa cu care pot fi bifate diverse activităţi. De asemenea, online-ul este un tool la îndemână şi nici nu presupune vreun efort. În fond, economisiţi nu doar bani, ci mai ales timp, o resursă pe care trebuie să învăţăm să o preţuim tot mai mult.
 
Cu platforme special dedicate serviciilor oamenii merg la ţintă. Sunt excluşi timpii morţi, dedicaţi căutărilor. Şi totul este customer orientated. Stailer demonstrează astfel că online-ul câştigă tot mai mult teren.
 

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii

Modifică Setările