Google vrea nume reale de la utilizatorii YouTube

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Fereastra prin care se face trecerea de la vechiul nume de pe YouTube la numele real de pe Google+.
Fereastra prin care se face trecerea de la vechiul nume de pe YouTube la numele real de pe Google+.

Google vrea ca oamenii să-şi folosească numele real pe Internet, iar un punct central este YouTube. Compania deja a început să sugereze utilizatorilor, mai mult sau mai puţin subtil, că ar trebui să se autentifice cu contul de Google+, unde au numele real.

Google+ este reţeaua socială a Google şi cere încă de la început numele real celor care doresc să se înregistreze. Prin conectarea la YouTube cu contul de G+ se trece şi la folosirea numelui real. Totuşi, utilizatorii care nu vor să-şi piardă reputaţia obţinută cu un pseudonim şi-l pot păstra pe acesta.

Încă de la evenimentul Google I/O gigantul căutărilor online a anunţat câteva schimbări, printre care şi aceasta. Atunci, însă n-a oferit prea multe detalii despre modul în care va îmbunătăţi socializarea pe YouTube, dar acum este clar că vrea o curăţare a portalului. Astfel, prin înlăturarea comentariilor postate sub protecţia anonimatului, vulgare sau dure, oamenii vor fi mai atenţi la ceea ce spun şi la acuzele pe care le aduc. Desigur, asta ajută în mare măsură imaginea YouTube în cazul contractelor pe care Google le încheie pentru spaţiul de reclamă.

Însă această promovare de către Google a propriei reţele sociale nu este pe gustul tuturor. În mai, actorul Wil Wheaton a spus pe Tumblr că nu este mulţumit de faptul că este forţat să se înregistreze pe Google+ doar pentru a putea folosi toate funcţiile YouTube. Mesajul lui a fost distribuit de peste 2.000 de utilizatori.

Google+, punctul zero al Google, a fost lansată anul trecut, în iunie, şi vine după câteva eşecuri, cum ar fi Wave şi Buzz. La început, înregistrarea se făcea doar pe bază de invitaţie, ceea ce a dus la creşterea interesului faţă de produsul gigantului american. Google+ concurează în mod direct cu Facebook şi Twitter şi are avantajul că printr-un cont pe această reţea te poţi autentifica în oricare alt site al Google. În plus, compania are şi avantajul prezenţei pe smartphone-urile cu Android pe care, de asemenea, este nevoie de un cont Google pentru a avea acces pe piaţa de aplicaţii.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite