Pandemia a demonstrat importanţa reţelelor de telecomunicaţii, arată cel mai nou raport Ericsson

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ericsson Mobility Report

În Ericsson Mobility Report, compania menţionează şi că se aşteaptă ca numărul global de abonamente 5G să depăşească 190 de milioane până la sfârşitul anului 2020 şi 2,8 miliarde până la sfârşitul anului 2025.

Aceste prognoze sunt incluse în ediţia din iunie 2020 a Ericsson Mobility Report, împreună cu estimările privind creşterea traficului de date şi abonamentelor regionale.

Raportul analizează şi rolul reţelelor şi infrastructurii digitale în menţinerea funcţionării companiilor şi păstrarea legăturii cu cei dragi în timpul pandemiei COVID-19.

Fredrik Jejdling, Executive Vice President & Head of Networks la Ericsson, declară: „Răspândirea COVID-19 a determinat oamenii din întreaga lume să îşi schimbe viaţa de zi cu zi şi, în multe cazuri, să lucreze sau să studieze de acasă. Aceasta a dus la o schimbare rapidă a traficului de reţea, de la afaceri la zone rezidenţiale. Cel mai recent raport Ericsson Mobility arată că reţelele mobile şi fixe joacă un rol din ce în ce mai important în infrastructura naţională."

În timp ce creşterea abonamentelor 5G pe unele pieţe a încetinit ca urmare a pandemiei, pe altele s-a accelerat, ceea ce a determinat Ericsson să crească estimările pentru sfârşitul anului 2020 pentru abonamentele 5G globale.

„Dincolo de măsurarea succesului 5G prin numărul de abonamente, impactul său va fi evaluat până la urmă în beneficiile pe care le aduce oamenilor şi companiilor”, adaugă Jejdling. „5G a fost creat pentru inovaţie şi această criză a evidenţiat adevărata valoare a conectivităţii şi rolul pe care îl poate avea în repornirea economiilor.”

Cum au crescut reţelele fixe şi mobile

Modificările de comportament datorate restricţiilor carantinei au dus la modificări măsurabile în utilizarea reţelelor fixe şi mobile. Cea mai mare creştere a traficului, de 20% până la 100%, a fost înregistrată de reţelele rezidenţiale fixe. Mulţi furnizori de servicii au observat o creştere a cererii şi în reţelele mobile.

Într-un studiu recent realizat de Ericsson Consumer Lab, 83% dintre respondenţii din 11 ţări susţin că serviciile, produsele şi conectivitatea digitală i-au ajutat mult să facă faţă carantinei. Rezultatele arată o adopţie şi utilizare crescută a serviciilor online, cum ar fi aplicaţiile de work from home, e-learning, sau wellness, care au ajutat consumatorii să rămână conectaţi şi să se adapteze la noile realităţi.

Privind în viitor, în timp ce 57% dintre respondenti spun că vor economisi bani pentru securitatea financiară, o treime intenţionează să investească în 5G şi conexiuni mai bune la domiciliu, pentru a fi mai bine pregătiţi pentru un potenţial al doilea val de COVID-19. 

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite