Practici pentru voluntariat virtual în pandemie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Voluntariat virtual. FOTO Shutterstock
Voluntariat virtual. FOTO Shutterstock

Odată cu creşterea recentă a opţiunilor de lucru la distanţă, din cauza pandemiei, companiile au găsit noi modalităţi de a angaja forţa de muncă şi a ajuta comunităţile prin voluntariat.

Antreprenorii ştiu că voluntariatul corporativ angrenează comunităţile, angajaţii şi companiile. În timp ce, unele companii au anulat sau au amânat oportunităţile de voluntariat, altele au făcut tranziţia la voluntariatul virtual sau eVolunteering. 

În loc să dezvolte independent noi programe virtuale de voluntariat, organizaţiile pot colabora cu platforme terţe de voluntariat virtual pentru a-şi extinde domeniul de aplicare al partenerilor non-profit globali şi pentru a ajunge la noi voluntari din comunităţile neexploatate anterior.

În parteneriat cu Goodera şi Impact4Good, AMD a unit aproape 2.000 de angajaţi din 28 de regiuni globale pentru 6.000 de ore de voluntariat dinamice.

Prin colaborare şi utilizarea tehnologiei, voluntariatul virtual poate continua să aibă un impact asupra comunităţilor sau proiectelor care au nevoie. Compania a experimentat şase practici utile pentru tranziţia cu succes la evenimente virtuale bazate pe servicii:

  • Începerea timpurie- Trecerea la voluntariatul virtual poate consuma mult de timp, aşa că asigură-te că planifici în avans pentru a permite asociaţilor non-profit să-şi regândească ofertele de voluntariat.
  • Comunicare când este nevoie - Trecerea la voluntariatul virtual necesită adesea crearea de noi procese şi platforme cu care angajaţii nu sunt familiarizaţi. Rămâi în strâns contact cu angajaţii pentru a oferi asistenţă la bord pe parcurs.
  • Fii flexibili - Bucură-te de flexibilitatea pe care o oferă evenimentele virtuale prin oferirea de opţiuni pentru evenimente legate de timp, evenimente în curs de desfăşurare care nu sunt determinate de termene limită sau sesiuni de informare cu organizaţii non-profit care sunt de scurtă durată şi nu necesită un angajament de timp prelungit.
  • Gestionează atmosfera - Ritmul conferinţelor este foarte volatil. Acesta poate scădea cu rapiditate dacă tema conferinţei nu este de interes. Este mai greu pentru angajaţi să deschidă o conversaţie la un eveniment virtual, aşa că umple golul începutului unei conversaţii cu subiecte şi întrebări simple.
  • Creează conexiuni - Oboseala din online este o provocare a mediului virtual, dar partenerii nonprofit sunt disponibili pentru a vorbi despre misiunea lor pentru i-a ajutat pe angajaţi să se simtă mult mai conectaţi la organizaţii şi să vadă impactul contribuţiilor lor.
  • Oferă stimulente - Chiar şi recompensele mici pot motiva oamenii să participe.

Este important ca organizaţiile să ajute comunitatea globală, în special în timpul acestei pandemii în curs. Iar structurile hibride sau remote pe care le-au experimentat antreprenorii oferă o flexibilitate sporită şi un orizont crescut pentru voluntariatul virtual.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite