Internet

articolul anterior articolul urmator

Soluţia automatizată care te poate ajuta să măreşti profitabilitatea afacerii tale

0
17 Jul 2019 19:23:02
Autor: Andrei Brînduşescu

Agenţia românească de marketing online Canopy a dezvoltat o soluţie internă de automatizare prin tehnologia UiPath, pentru a optimiza campaniile de performance marketing, în baza filosofiei Lean Six Sigma.

Întregul sistem permite maximizarea profitabilităţii campaniilor Google Ads în avantajul business-urilor. Mai exact, cu ajutorul unui robot software sunt monitorizaţi permanent toţi indicatorii de performanţă din campaniile Google Ads, astfel că se pot opera optimizări constante pentru creşterea rezultatelor.

Lean Six Sigma reprezintă o abordare integrată de management pentru îmbunătăţirea continuă a proceselor, care implică eliminarea erorilor, reducerea duratei activităţilor şi costurilor şi generează, printre altele, creşterea rentabilităţii, îmbunăţirea calităţii şi a satisfacţiei clientului şi angajaţilor.

Canopy are distincţia de Google Premier Partner şi un nou CEO, Eugen Predescu, cel care a şi iniţiat implementarea sistemului Lean Six Sigma prin roboţi software. El a preluat rolul lui Cristian Ignat, care îşi păstrează rolul de fondator al companiei.

„Competiţia în platformele de ads ale Google şi Facebook este intensă şi companiilor le este tot mai dificil să se mai diferenţieze. Pentru a le maximiza rezultatele, noi mizăm pe strategii de eficientizare şi optimizare ale investiţiilor clienţilor, precum sistemul Lean Six Sigma” a declarat Eugen Predescu.

Adauga Comentariu

Pentru a comenta, alege una din optiunile de mai jos

Varianta 1

Autentificare cu contul adevarul.ro
Creeare cont

Varianta 2

Autentificare cu contul de Facebook
Logare cu pseudonim

0 Comentarii

Modifică Setările