Articol publicitar

Top 10 instrumente SEO din 2021

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
d

Să demarezi o strategie de SEO în 2021 înseamnă să cunoşti foarte bine cerinţele motoarelor de căutare, corelate cu cerinţele utilizatorilor în materie de informare şi achiziţie. Pentru a face însă campanii de optimizare este nevoie să fii la curent şi cu instrumentele pe care le poţi folosi pentru eficientizarea obţinerii informaţiilor, astfel încât campaniile să fie de succes.

Iată cele mai bune instrumente pentru SEO din 2021, cărora ar trebui să le acorzi atenţie dacă vrei să configurezi campanii de promovare cu adevărat eficiente.

  • Instrumente oferite de Google

Google îţi pune la dispoziţie mai multe instrumente gratuite pe care le poţi folosi pentru campaniile SEO şi pentru a dezvolta strategii de lungă durată. Unul dintre aceste instrumente este Google Analytics, tool care te ajută în ceea ce priveşte analiza şi raportarea informaţiilor, iar cu ajutorul acestui instrument vei obţine informaţii cu privire la toate datele despre interacţiunea utilizatorilor cu site-ul tău. De asemenea, cu ajutorul Google Analytics poţi afla şi informaţii în timp real despre utilizatori şi despre drumul parcurs de aceştia în site, despre paginile de intrare sau ieşire, despre rata de respingere, astfel încât să poţi face modificările necesare în funcţie de informaţiile colectate.

Google Search Console este instrumentul care îţi oferă date despre căutari organice şi informaţii despre cuvintele cheie utilizate în căutări pe site-ul tău. Planificatorul de cuvinte cheie te ajută să determini care sunt cele mai bune cuvinte cheie pentru campania ta de promovare în funcţie de numărul de căutări, de concurenţă şi de CPC mediu. Google Search Console este un instrument care te poate ajuta în ceea ce priveşte verificarea la nivelul indexării paginilor, vitezei site-ului sau verificări cu privire la potenţiale notificări despre eventuale erori în site.

Compania mea pe Google este un instrument util pentru SEO local pentru că îţi permite să te poziţionezi pe hartă ca afacere, astfel încât utilizatorii să poată ajunge mai uşor la tine, dar şi să interacţionezi cu ei şi bineînţeles, să primeşti review-uri.

2.                  SEMrush

Acest tool pentru SEO poate fi folosit în mai multe moduri, principala sa utilizare fiind aceea de a găsi cuvintele cheie pentru o promovare eficientă. În baza de date a acestui program sunt mai bine de 20 de miliarde de cuvinte cheie pe care le poţi utiliza şi care te vor ajuta să elaborezi strategii corecte şi eficiente de SEO, raportate chiar şi la site-uri concurente. Instrumentul afişează volumul de căutări lunar, concurenţa, costul mediu pe click, dar şi clasarea altor site-uri pe cuvintele cheie alese.

3.                  Screaming Frog

Screaming Frog este un instrument SEO, care te ajută să analizezi health-ul site-ului tău. Cu ajutorul Screaming Frog vei putea să localizezi erorile din site-ul tău şi să le modifici (similar oarecum cu Google Search Console).

4.                  Haro

Haro este un tool SEO gratuit, care te pune în legătură cu site-uri care te caută şi sunt interesate să contribui la conţinutul lor. Fiind o resursă gratuită este lesne de înţeles cât de util este acest lucru pentru tine, aşa că tot ceea ce ai de făcut este să urmăreşti aceste cereri şi să le răspunzi. Acest tool te ajută aşadar să îţi îmbunătăţeşti tehnicile de marketing.

5.                  MOZ

Moz este unul dintre cele mai bine cotate instrumente de SEO, oferindu-ţi posibilitatea de a te dezvolta într-o varietate de arii. La nivel free, instrumentele şi acţiunile sunt limitate, însă Moz PRO te poate ajuta să îţi creşti vizibilitatea online, să îţi îmbunătăţeşti strategia de conţinut iar MOZ Followerwonk este cea mai bună metodă pentru a-ţi optimiza prezenţa pe reţelele de socializare.

6.         Yoast SEO

Yoast SEO este probabil cel mai cunoscut instrument SEO, folosit în zona de blogging pentru Wordpress. SEO Yoast îţi oferă posibilitatea verificării textelor şi îţi oferă o analiză completă a materialelor, astfel încât să poţi ajunge în mod intuitiv la un rezultat foarte bun la nivel de optimizare. O alternativă la SEO Yoast este Rank Math, de asemenea un program foarte complex de optimizare la nivel de conţinut.

7.                  Gtmetrix

Acesta este unul dintre cele mai bune instrumente care te ajută să analizezi viteza paginii, similar instrumentului cunoscut sub numele de Google Page Speed. Cu ajutorul acestui instrument poţi face un audit foarte bun al paginilor site-ului tău la nivel de încărcare şi interacţiune, lucru care contează foarte mult mai ales în contextul actual, când dispozitivele mobile sunt folosite pentru căutări şi achiziţii în orice moment.

8.                  Ahrefs

Ahrefs este instrumentul cu cea mai largă paletă de servicii SEO. Ahrefs poate să urmărească cuvintele cheie, poate genera noi idei de cuvinte cheie şi poate audita un site web, fiind un concurent direct pentru aplicaţia SEMrush. Ahrefs este prima opţiune a oricărui marketer şi unul dintre cele mai puternice instrumente de SEO, care te pot ajuta să dezvolţi campanii eficiente de optimizare, indiferent de tipul afacerii tale.

9.                  Keyword Tool

Keyword Tool este o variantă gratuită de căutare a celor mai potrivite cuvinte cheie pentru afacerea ta, în ceea ce priveşte optimizarea, iar aici sunt incluse chiar şi căutările specifice, de tip Long Tail Keyword.

10.              Instrumentele Bing şi Bing Places

Google nu este singurul motor de căutare, cum probabil deja ştiai. Spre exemplu, Bing vine şi el cu produse similare celor oferite de către Google, chiar şi pentru SEO. Chiar dacă cei mai mulţi utilizatori folosesc Google, există şi utilizatori care vor fi interesaţi de Bing. Poţi fi prezent şi pe acest motor de căutare şi poţi utiliza tool-urile specifice aşa cum este Bing Webmastertools pentru a monitoriza datele, pentru a crea un sitemap şi pentru a trimite adresele URL astfel încât să fie indexate şi pe acest motor de căutare.

Acestea sunt unele printre cele mai des căutate şi utilizate tool-uri de SEO, însă ar trebui să ştii că lista este cu mult mai amplă şi mai interesantă. Pentru a te perfecţiona în domeniul SEO este nevoie să te documentezi şi să apelezi la specialişti SEO care să te ajute să înaintezi cu uşurinţă prin aceste informaţii, deloc uşoare la prima vedere. Cel mai important este să înţelegi faptul că deşi există şi variante free ale acestor instrumente, uneori este important să investeşti şi în variantele plătite ale aplicaţiilor, pentru că acestea pot fi cu adevărat deschizătoare de drumuri pentru afacerea ta.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite