Creştere istorică a traficului de internet în reţeaua Telekom: cu 25% mai mult faţă de perioada pre-pandemie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Conferinta de presa Telekom

De asemenea, în perioada sărbătorilor pascale, Constantin şi Elena, de Sfântul Gheorghe şi 1 Mai au fost înregistrate creşteri record pe segmentul de voce.

Telekom Romania a prioritizat o parte din activităţi pentru a-şi securiza operaţiunile care ţin de mentenanţa şi buna funcţionare a infrastructurii de reţea, luând în considerare cererea crescută înregistrată în pandemie şi rolul critic şi strategic pe care îl are în România, precum şi misiunea sa: aceea de a ţine România conectată.

Traficul de internet mobil şi fix au marcat o creştere istorică, cu 25 de procente faţă de medie, comparativ cu luna februarie, în contextul declarării de către autorităţi a stării de urgenţă. În aceeşi perioadă, traficul de minute naţionale a crescut cu 24% comparativ cu perioada de dinaintea pandemiei.

În următoarea lună, în perioada sărbătorilor pascale, Constantin şi Elena, de Sfântul Gheorghe şi 1 Mai au fost înregistrate creşteri record pe segmentul voce. Obiceiurile clienţilor s-au schimbat. Intervalul orar în care s-a înregistrat un număr crescut de apeluri s-a schimbat, de la orele 11:00 – 12:00 la orele 19:00 – 20:00 în această perioadă. Durata apelurilor a înregistrat, de asemenea, o creştere, de 20% pe segmentul voce mobilă şi până la 50% pe segmentul voce fixă.

Şi pe segmentul de televiziune utilizatorii au consumat cu 52% mai mult conţinut, conform unui sondaj realizat de ISRA Center în luna mai a acestui an. De asemenea, numărul de utilizatori pentru aplicaţia Telekom TV a crescut cu 20% comparativ cu luna februarie.

Un alt obiectiv al Telekom Romania în perioada pandemiei a fost protejarea vieţii şi bunăstării angajaţiilor prin relocarea a peste 64% dintre aceştia la munca de acasă, ceea ce a dus la eforturi suplimentare pentru menţinerea funcţionării infrastructurii de reţea în parametrii normali pentru angajaţii şi clienţii Telekom.

“Realitatea din pandemie ne-a luat pe toţi prin surprindere. Ne-am atins obiectivul de a răspunde cererii crescute de conectivitate şi comunicare a clienţilor într-un mediu complet securizat şi fără întreruperi majore de servicii, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără ajutorul tuturor angajaţilor companiei. Pe viitor, ne vom adapta la noul context şi ne vom continua transformarea astfel încât să îi servim pe clienţi la fel de bine ca până acum”, a spus Miroslav Majoros, CEO, Telekom Romania.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite