Huawei anunţă beneficii la produse şi servicii prin activarea funcţiei HiCare

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Huawei anunţă o campanie care va avea loc în perioada 2 decembrie – 12 ianuarie, prin intermediul căreia utilizatorii pot beneficia de gratuitate şi discount-uri pentru o parte dintre produsele şi serviciile Huawei, prin activarea funcţiei HiCare.

Campania se desfăşoară sub mesajul „Sezonul cadourilor în service. Bucuraţi-vă de serviciile noastre. Împreună 2020!” şi va fi disponibilă în Huawei Customer Service Center, de pe Bulevardul Magheru şi Huawei Experience Store, din Băneasa Shopping City, din Bucureşti.

Pe lista de produse şi servicii, care intră în promoţia anunţată de companie, se află extra garanţia de 90 de zile, care se aplică tuturor clienţilor care deţin sau vor achiziţiona un produs din gama selectată, dacă activează funcţia HiCare, folia şi aplicarea gratuită pe smartphone-urile Huawei în zilele de vineri şi sâmbătă sau 20% discount pentru manopera şi piesele de schimb în afara garanţiei. Totodată, cei care vizitează centrele de service Huawei pentru reparaţii, în perioada campaniei, pot primi un cadou surpriză.

De serviciile şi produsele incluse în campanie pot beneficia exclusiv cei care vizitează cele două magazine Huawei din Bucureşti, în timp ce de extra garanţia de 90 de zile pot beneficia toţi clienţii care au deja sau au achiziţionat recent modelele înscrise în campanie, indiferent dacă trec sau nu pe la magazinele parte din campanie.

Garanţia extinsă de 90 de zile se aplică modelelor P30, P30 Pro, P30 Lite, Mate 20 X, Mate 20 Pro, Mate20 Lite, P20, P20 Pro, P20 lite, P smart 2019, P smart Z, NOVA 5T, MediaPad T3 10, MediaPad T5 10, MediaPad M5 Lite 10, în timp ce gratuitatea foliei de protecţie şi a aplicării acesteia include modelele P30, P30 Pro, P30 Lite, Mate 20 Pro, Mate20 Lite, P20, P20 Pro, P20 lite, Mate 10 Pro, Mate 10 Lite, P10, P10 Lite, P9 Lite, P9 Lite 2017, P9 Lite mini, P8 Lite, Y7 2019, Y7 Prime 2018, Y6 2019, Y6 2018, Y5 2019, Y5 2018, Y560, Y5II, P smart, P smart 2019, P smart Z, NOVA 5T.

Reducerea pentru produsele aflate în afara garanţiei se aplică la înlocuirea ecranului şi a plăcii de bază pentru modelele P30 Pro, P30, P30 lite, Mate20 Pro, Mate20 lite, P20 Pro, P20, P20 lite, Mate 10 lite, P smart 2019, P smart, Y7 2019, Y7 Prime 2018, Y6 2019, Y6 2018, Y5 2019, Y5 2018, MediaPad T5 10, MediaPad M5 Lite 10.

Un consumator poate beneficia de reducere la reparaţie pentru maximum trei dispozitive proprii.

În perioada 20 decembrie - 12 ianuarie, clienţii care vizitează centrele de service HUAWEI au posibilitatea de a primi un cadou după reparaţie, în cazul în care defectul se confirmă şi sunt îndeplinite condiţiile de service.

Ofertele sunt valabile doar prin activarea contului Huawei în HiCare. 

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite