Rezultate HUAWEI AppGallery în 2020. Cu cât a crescut piaţa de aplicaţii  şi numărul de utilizatori

0
Publicat:
Ultima actualizare:
HUAWEI AppGallery şi Google Play. FOTO Shutterstock
HUAWEI AppGallery şi Google Play. FOTO Shutterstock

HUAWEI AppGallery a anunţat rezultatele în dezvoltarea sa, la un an după ce compania a dezvăluit planurile de extindere a ecosistemului HMS în cadrul MWC 2020.

În acest interval, numărul aplicaţiilor disponibile în magazin a crescut cu 83%, iar numărul utilizatorilor activi lunar cu 33%. 

Câteva dintre cele mai importante rezultatele obţinute în ultimul an sunt reprezentate de atingerea pragului de 2.3 milioane de utilizatori înregistraţi în plaftormă (cu o creştere de 77% faţă de anul trecut), înregistrarea unui număr de 300.000 de dezvoltatori din afara Chinei, alături de creşterea audienţei globale a AppGallery la 530 de milioane de utilizatori activi lunar. În Europa au fost înregistrate creşteri de 61,5% faţă de anul precedent, HUAWEI AppGallery deţinând în prezent peste  42 de milioane de utilizatori.

 În plus, în AppGallery sunt acum disponibile aproximativ 120.000 de aplicaţii integrate cu HMS Core, înregistrând o creştere de 118% faţă de anul precedent. De asemenea, platforma a înregistrat şi o distribuţie de 384,4 miliarde de aplicaţii în 2020, cu 174 miliarde mai mult decât în anul precedent.

În prezent sunt disponibile în platformă cu peste 500% mai multe jocuri comparativ cu luna martie 2020 a anului trecut. Utilizatorii Huawei sunt printre primii care au experimentat jocuri inovatoare din întreaga lume, lansate anul trecut în AppGallery: AFK Arena, Asphalt 9: Legends, Clash of Kings şi multe altele.

Dezvoltarea rapidă a AppGallery este una dintre cele mai importante acţiuni ale companiei în vederea dezvoltării ecosistemul Huawei Mobile Services (HMS). HMS are acum peste 8.000 de ingineri în cercetare şi dezvoltare şi peste 600 în echipa de asistenţă tehnică globală. Astfel, aplicaţiile integrate cu HMS Core au crescut cu 118% faţă de anul precedent, la 120.000, iar numărul de utilizatori activi lunar a crescut cu 200%, până la 100 de milioane.

Pe parcursul ultimelor 12 luni, AppGallery a integrat aplicaţii globale precum Moovit şi Bolt din industria transporturilor, Viber din sectorul comunicaţiilor şi alte aplicaţii populare precum Booking.com sau Tidal.

De asemenea, AppGallery a făcut posibil ca peste 10.000 de aplicaţii chinezeşti să pătrundă pe pieţele străine şi să diversifice experienţa utilizatorilor globali. Platforme populare precum Banggood au putut beneficia de poziţia unică a Huawei. Alte exemple de aplicaţii chinezeşti care au ajuns la publicul global prin AppGallery sunt Pascal’s Wager, Rise of Kingdoms: Lost Crusade şi Night of Full Moon.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite