Facebook îţi explică acum de ce vezi anumite postări

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO via Facebook
FOTO via Facebook

Într-un comunicat de presă, Facebook a anunţat că oferă mai mult control utilizatorilor asupra informaţiei pe care aceştia o vor vedea în News Feed.

”De ce văd această postare?” este numele noii funcţii a reţelei de socializare, care îşi propune să ofere utilizatorilor o înţelegere mai bună asupra felului în care funcţionează News Feed-ul Facebook. Comunicatul notează că ”aceasta este prima oară când noi (n.r. – Facebook) am introdus informaţii despre felul în care postările sunt arătate direct în aplicaţie”.

Această mişcare vine ca urmare a unor afirmaţii repetate conform cărora compania vrea să devină mai transparentă faţă de utilizatorii săi.

Funcţia va putea fi accesată în colţul din dreapta sus al postărilor realizate de prieteni, pagini sau diferite grupuri care îţi apar în news feed şi va include date despre cum decide algoritmul Facebook să ”claseze” aceste postări, precum:

-de ce vezi postarea respectivă (dacă este a unui prieten, într-un grup în care te afli sau a unei pagini pe care o urmăreşti);

-ce informaţii au cea mai mare influenţă asupra ordinii postărilor:

a) cât de des interacţionezi cu postările persoanei respective, ale grupului sau ale paginii;

b) cât de des interacţionezi cu un tip anume de postare – videoclipuri, fotografii sau link-uri;

c) popularitatea postărilor distribuite de pagini sau persoane pe care le urmăreşti sau de grupuri în care te afli.

Această funcţie se aseamănă foarte mult cu una introdusă în 2014 de Facebook, denumită ”De ce văd această reclamă?”. Ea va fi de asemenea actualizată pentru a include mai multe informaţii (de exemplu, dacă reclama respectivă este realizată în parteneriat cu o agenţie de marketing).

Imagine indisponibilă

FOTO via Facebook.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite