Revelaţia social media, aplicaţia chinezească TikTok, vine în premieră la un eveniment al industriei online din Europa de Est, la Bucureşti

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

O nouă aplicaţie social media bazată pe video-uri scurte, produse special pentru platformă, îşi face tot mai mult loc între giganţii Google şi Facebook - care domină acum consumul social media video la tineri si foarte tineri prin Youtube, respectiv Instagram.

TikTok – fostul Musical.ly – are din ce în ce mai mulţi utilizatori în regiune, inclusiv în România (estimarea este că a depăsit 1 miliard de utilizatori pe plan global, din care peste 200.000 în România).

Vedete social media cu milioane de fani pe platformele „tradiţionale”, precum Selly sau Andra Gogan, produc tot mai mult conţinut original pentru platforma chinezească si adună, deja, sute de mii de fani acolo.

Este TikTok o ameninţare reală pentru Instagram ori Youtube? Trendurile arată că da.

Aşa cum s-a întâmplat şi în cazul altor playeri globali majori precum Netflix, Facebook, Instagram si mulţi alţii, locul în care TikTok a fost de acord să facă prima prezentare publică în care să dezvăluie secretele platformei va fi iCEE.fest: UPRGRADE 100 – festivalul care aduce la Bucuresti peste doar două săptămâni peste 150 de experţi din peste 10 domenii majore ale lumii digitale.

TikTok va fi reprezentat de Noel Nuez – omul care se ocupă de dezvoltarea companiei în Spania si America Latină. El va prezenta în prima zi a festivalului, pe 13 iunie. Agenda completă este aici.

Fenomenul social media va fi analizat în profunzime la festival, Google si Facebook anunţând deja o participare-record. Detalii, aici.

Prim adăugarea TikTok, festivalul va oferi participanţilor tabloul complet al tendinţelor în social media.  Mai multe detalii despre participarea companiei chineze, sunt aici.

Agenda completă, o găsiţi aici iar ultimele biletele disponibile, sunt listate aici.

iCEE.fest: UPGRADE 100 are loc la Bucuresti peste doar două săptămâni, in perioada 13-14 iunie 2019, pentru al 8-lea an consecutiv, şi este realizat cu sprijinul Orange, Nissan, George / BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, SalesForce, MedLife, Majoritas Academy şi a altor susţinători.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite