Shazam a ajuns la 250 de milioane de utilizatori, recunoaşte şi emisiuni TV

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Shazam este disponibilă în Play Store şi App Store.
Shazam este disponibilă în Play Store şi App Store.

Shazam, aplicaţia pentru recunoaşterea melodiile, a ajuns la recordul de 250 de milioane de utilizatori. Şi, recent, compania a anunţat o nouă funcţie, aceea de a integra şi televiziunea în aplicaţie, nu doar muzica. Deocamdată, noutatea este disponibilă doar pentru Statele Unite ale Americii, cu 160 de canale disponibile, dar va ajunge şi în Europa în următoarele luni.

Shazam se remarcă şi drept un factor de angajament social, dar diferit faţă de Facebook sau Twitter. „Cu mai multe de un sfert de miliard de utilizatori, Shazam este mai mare decât oricare altă aplicaţie, când vine vorba de a oferi oamenilor oportunitatea de a interacţiona cu conţinutul lor preferat, atât muzică, dar şi televiziune acum“, a spus Andrew Fisher, directorul executiv al Shazam, preluat de „The Guardian“

Până acum, Shazam putea fi folosită pentru a identifica fragmente muzicale, fie că era vorba de o melodie de la radio, fie de una fredonată. De acum, aceasta va recunoaşte şi show-uri de televiziune, în SUA fiind disponibile deja 160 de canale prin cablu sau satelit. După ce identifică o anumită emisiune, aplicaţia poate trimite utilizatorii, pentru mai multe informaţii, către IMDb sau Wikipedia. Shazam este disponibil pentru Android şi iOS în magazinele de aplicaţii.

Această funcţie va ajunge şi în Marea Britanie, Franţa, Germania, Italia şi Spania în următoarele luni. Până atunci, funcţia pentru TV a Shazam va introduce şi publicitate de la Renault, Reebok, Pepsi sau Microsoft, dar pe baza preferinţelor utilizatorilor.

În plus, aplicaţia Shazam va fi modificată şi pentru o mai bună integrare cu reţelele de socializare. Utilizatorii vor putea conecta aplicaţia la contul de Facebook şi permit astfel, automat, postarea a ceea ce fac pe Shazam. Iar utilizatorii noi se vor putea autentifica direct cu contul de Facebook la prima folosire a aplicaţiei.

Recent, compania a raportat 10 milioane de identificări pe zi, trecând de cinci miliarde de la lansare şi până în prezent. În plus, Shazam a generat vânzări de aproximativ 300 de milioane de bunuri pentru cei din industria muzicală. Asta înseamnă că între 8 şi 10% din identificările pe Shazam duc la cumpărături în iTunes sau în alte astfel de magazine digitale.

Tehnologie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite