„Teroriştii“ le-au promovat jocul pe o reţea socială. Din fericire, ştirea era falsă
0Call of Duty pregăteşte un nou joc, aşa că s-au gândit la o campanie destul de... nepotrivită prin care să îl promoveze.
Cei de la Activison au inventat un atac terorist pentru a face reclamă viitorului joc Call of Duty: Black Ops 3.
Sunt anumite situaţii în care chiar şi o companie la fel de mare precum Activision poate să facă o greşeală uriaşă când vine vorba de publicitate. Call of Duty: Black Ops 3 este cel mai important pe care americanii îl vor anunţa în viitorul apropiat, iar pentru a atrage atenţia asupra acestuia, au ales o soluţie mai puţin convenţională.
Contul oficial de Twitter al seriei Call of Duty a fost redenumit ”Current Events Agg.”, pentru ca utilizatorii să creadă că este vorba despre o agenţie de ştiri serioasă. Deşi sloganul era ”Where we bring you real news” (Unde îşi aducem ştiri reale”), o persoană nu ar fi trebuit să se uite la handle (@CallofDuty) pentru a-şi da seama că au de-a face cu o glumă. În continuare, pe parcursul a 20 de tweet-uri, Current Events Aggregated a relatat un atac terorist care a avut loc în portul turistic din Singapore.
Vezi toate detaliile despre ceea ce a făcut Call of Duty pe Twitter