TikTok se „inspiră” de la Facebook şi Instagram şi introduce o nouă funcţie. Care este aceasta

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto Shutterstock
Foto Shutterstock

TikTok a introdus recent TikTok Stories, o funcţie care permite utilizatorilor să posteze conţinut valabil doar 24 de ore. Plaforma s-a „inspirat” de la caracteristica asemănătoare celei prezente pe Facebook şi Instagram, iar compania producătoare a confirmat noua funcţie după ce un utilizator a postat pe Twitter o serie de capturi de ecran.

Pentru a motiva prezenţa unei astfel de funcţii, firma susţine că „experimentează pentru a le oferi utilizatorilor noi modalităţi prin care să îşi aducă la viaţă ideile în cadrul comunităţii TikTok”.

Mişcarea marchează încă un exemplu conform căruia cele mai populare platforme din industria tech nu încetează să adopte ideile de succes ale rivalilor, chiar dacă Facebook, Google şi alţi giganţi din Silicon Valley au tras semnale de alarmă cu privire la comportamentul anticompetitiv al altor companii, scrie Mediafax.

În 2016 a fost lansat Stories pe Instagram şi a fost comparată cu funcţia care era deja prezentă pe Snapchat. Instagram Stories a ajuns să aibă mai mult de 500 de milioane de utilizatori zilnici activi.

TikTok a câştigat devotamentul a sute de milioane de oameni din toată lumea cu videoclipurile scurte.

Facebook s-a inspirat de la noua plaformă şi a debutat în august 2020 cu o funcţie identică pe Instagram, aplicaţie deţinută de grupului lui Mark Zuckerberg.

Instagram Reels a reprezentat planul companiei de a concura cu aplicaţia chineză, produsă de ByteDance. Iar acum se pare că TikTok Stories va fi noul rival al platformei Instagram.

CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a spus că există „un număr finit de mecanici pentru social media ce pot fi inventate” şi, „odată ce vei câştiga într-un anumit domeniu, va fi extrem de dificil să fii depăşit dacă rivalii nu vor veni cu ceva diferit”.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite