Zuckerberg spune că scopul Facebook nu mai este de a fi „o companie plăcută“ de alte persoane
0Săptămâna trecută, Zuckerberg a menţionat că Facebook nu are nicio problemă în a realiza lucruri care se dovedesc a fi nepopulare, atât timp cât oamenii înţeleg motivele din spatele deciziilor.
Criticat în ultimul timp pentru că a decis ca platforma sa să folosească în continuare reclame politice, deşi rivalul Twitter le-a interzis, Zuckerberg a spus: ”Una dintre criticile constante pe care le-am primit în ultimul deceniu a fost că, din cauza faptului că ne doream să fim plăcuţi, nu reuşeam de multe ori să ne comunicăm opiniile într-un mod clar, fiindcă ne era teamă că o să supărăm oameni”.
Şeful Facebook a vorbit şi despre planurile pentru următorul deceniu, menţionând că scopul companiei sale va fi ”de a fi înţeleasă, nu plăcută”, deoarece pentru a fi de încredere, ”oamenii trebuie să îţi cunoască opiniile”.
Miercuri, compania a anunţat că a terminat anul 2019 cu 2,5 miliarde de utilizatori lunari la nivel global, o creştere cu 8 procente faţă de anul trecut, deşi compania a înfruntat o mulţime de critici.
În ultimele 3 luni ale anului trecut, Facebook a obţinut încasări de aproape 21 de miliarde de dolari, o creştere de 21% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2018. Profitul final al companiei a fost de 7,3 miliarde de dolari.
”Deşi au existat numeroase îngrijorări cu privire la această companie în ultimii doi ani, a reuşit să depăşească aşteptările cu privire la venituri, demonstrând o creştere continuă a bazei sale de utilizatori” arată Debra Aho Wiliamson, un analist al eMarketer, citată de CNN.