Aterizarea Curiosity pe Marte a avut audienţă mai mare decât CNN

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Robotul Curiosity a înregistrat o audienţă mai mare decât CNN.
Robotul Curiosity a înregistrat o audienţă mai mare decât CNN.

Aterizarea robotului Curiosity pe Marte, transmisă în direct luni dimineaţă, a depăşit în audienţă postul de ştiri CNN. Potrivit purtătorului de cuvânt al Ustream, aproximativ 3,2 milioane de oameni s-au uitat pe parcurs la momentul aterizării pe Marte a vehiculul agenţiei.

Audienţa de vârf a transmisiunii a fost de 500.000 de oameni care s-au uitat în acelaşi timp la aterizarea ultimul robot NASA pe Marte. Prin comparaţie, audienţa CNN a fost duminică, pe segmentul Prime Time (de regulă, între orele 19.00 şi 22.00), de aproximativ 426.000 de telespectatori. Alte televiziuni au înregistrat cifre şi mai mici, cum ar fi MSNBC cu o audienţă de 365.000 de telespectatori, notează „Mashable”.

S-au luat în calcul toţi oamenii cu vârsta de peste doi ani, iar singura televiziune care a avut o audienţă mai mare a fost Fox care a ţinut în faţa televizoarele peste 800.000 de oameni. Tony Riggins, purtătorul de cuvânt al site-ului Ustream care a transmis aterizarea Curiosity, a spus că reuşita se datorează şi mobilizării oamenilor pe reţelele sociale. „Acum s-a văzut cât de sofisticate sunt uneltele de socializare şi cât de repede se adaptează oamenii la acestea, abandonându-le pe cele clasice”, a declarat acesta pentru Mashable.

Desigur, audienţa mare se datorează şi faptului că acesta a fost un eveniment destul de aşteptat în lume, dovadă că în New York a fost transmis live în Times Square. Iar în cazul televiziunilor, programul de duminică seara nu este la fel de urmărit, chiar şi în Prime Time, ca în cursul săptămânii. Totuşi, este o dovadă în plus că lumea se orientează tot mai mult către mediul online.

Știință



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite