Eau de Space - O companie creează un parfum cu aroma ultimei frontiere

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto: Eau de Space/Kickstarter
Foto: Eau de Space/Kickstarter

Pentru cei care şi-au pus vreodată întrebarea ”cum miroase spaţiul?”, proiectul Eau de Space ar putea avea răspunsul.

O strângere de fonduri a fost lansată recent pe platforma Kickstarter, pentru a ajuta la producerea parfumului numit Eau de Space, care promite să aducă mirosul spaţiului pe Pământ.

Parfumul este creat de Steve Pearce, fondatorul Omega Ingredients, o companie care se concentrează pe ”crearea ingredientelor de cea mai bună calitate, cu arome naturale, pentru industria alimentară şi a băuturilor”, conform website-ului oficial. Pearce ar fi avut legături cu NASA în 2008, atunci când a fost contactat pentru a recrea mirosul spaţiului, proces care a durat aproximativ 4 ani.

Se pare că acest parfum ar fi fost creat pentru a obişnui astronauţii cu mirosul spaţiului înainte de lansarea în orbită, cei de la NASA dorind astfel să elimine un factor care putea influenţa în anumite moduri o misiune.

”Seamănă cu mirosul unei arme, imediat după ce ai tras cu ea” spunea Peggy Whitson, fost astronaut care a servit pe Staţia Spaţială Internaţională, într-un interviu cu CNN purtat în 2002. ”Cred că are şi o tentă amăruie, pe lângă acel miros de ars”.

Matt Richmond, product manager-ul pentru Eau de Space, preferă să îi citeze pe astronauţi în descrierea aromei: ”Astronaţii descriu mirosul ca un amestec de praf de puşcă, friptură, zmeură şi rom”.

Proiectul poate fi deja declarat un succes, ţinând cont că Eau de Space a depăşit cu mult suma pe care dorea să o strângă, având în continuare 48 de zile rămase. Mai exact, Eau de Space dorea să strângă 1969 de dolari, iar la momentul scrierii articolului, are aproape 40.000 de dolari. Richmond a spus că următorul scop este crearea unui parfum numit Smell of the Moon (Mirosul Lunii), datorită entuziasmului creat în jurul lui Eau de Space.

Știință



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite